3

افشاگری در مورد حقوق ماهانه اعضای شورای شهر/ قبل از حضور در شورا ماهی صد میلیون درآمد داشتم!

  • کد خبر : 221045
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۳۶

نه فقط من، بلکه هیچ کدام از اعضای فعلی نتوانستند راه پیدا کنند چرا که لیست اصلاح طلب ها به صورت کامل رای آورد. البته من از این اتفاق خوشحال هستم. چرا که با وجود ایرادهایی که به لیست امید وارد هست

رای نیاوردن ورزشکاران در انتخابات شوراهای شهر و روستا فقط به شورای شهر تهران مربوط نمی شود چرا که در انتخابات شورای شهر کرج هم تعدادی از ورزشکاران کاندیدا شده بودند هم رای نیاوردند. یکی از این چهره های ورزشی بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال بود که در دوره فعلی شورای شهر کرج حضور داشت اما با رای آوردن لیست امید به صورت کامل، او هم به دوره جدید شورای شهر راه پیدا نکرد اما او در گفت و گویی که با «گل» داشت، از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد!

در این دوره نتوانستید به شورای شهر راه پیدا کنید!

نه فقط من، بلکه هیچ کدام از اعضای فعلی نتوانستند راه پیدا کنند چرا که لیست اصلاح طلب ها به صورت کامل رای آورد. البته من از این اتفاق خوشحال هستم. چرا که با وجود ایرادهایی که به لیست امید وارد هست، مردم کرج به سمت و سویی رفتند که دیگر کاغذ و روزنامه و بنر و شام دادن بر رای دادن افراد اثری نداشت.

اما هادی ساعی بر این عقیده است که رای آوردن کامل لیست امید در شهرهای مختلف، اتفاق خوبی نیست!

همانطور که گفتم ایرادهایی به این لیست وارد است. مثلا بعضی افراد لیست شاید بین خودشان هم مقبولیت نداشته باشند اما به هر حال، یک لیست باید عیار و یک اعتبار وزنی داشته باشد تا مردم به آن رای بدهند و سمت و سوی سیاسی مشخصی داشته باشد. در این لیست هم تعدادی از چهره های کاربلد و کار کشته حضور دارند. البته به من هم پیشنهاد شد که در این لیست باشم اما قبول نکردم.

پشیمان نیستید؟

نه ببخشید برای چه پشیمان باشم؟ مگر عضویت در شورای شهر چه چیزی دارد؟! عضو شورای شهر یعنی نماینده مردم برای پیگیری امور روزمره آنها.

اما شاید برای خیلی ها عضویت در شورای شهر نفع مالی هم داشته باشد!

به نظر من هر کسی با این منظور وارد شورای شهر شود، ضرر کرده است. ضمن این که ناظران و بازرسان مختلفی هستند که به تخلفات رسیدگی می کنند. خود من برای این انتخابات ۲۰ میلیون هزینه کردم اما بعضی ها هم بوده اند که دو میلیارد خرج کرده اند! من حقوق ماهیانه ام از شورا سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بوده که یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بابت هزینه ایاب و ذهاب می گرفتم که در مجموع ماهی چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می شده. در حالی که من قبل از شورا کار اقتصادی می کردم و خدا را شکر شرایط مالی ام بد نبود و ماهی صد میلیون تومان هم در می آوردم اما به لحاظ مالی با حضور در شورا ضرر هم کردم!

اصلا چه شد که تصمیم به حضور در شورای شهر گرفتید؟

من معتقدم اگر افراد در حوزه ای کاری از دست شان بر می آید باید انجام دهند. برای همین من هم تشخیص دادم که می توانم در شورای شهر کرج خدمت کنم. با این که بعضی از دوستان ورزشی نتوانسته اند کاری انجام دهند و عملکردشان مناسب نبوده است اما من معتقدم که شورای شهر یک پارلمان شهری است که نمایندگان از اقشار مختلف مردم از هنرمند و ورزشکار و پزشک می توانند در آن حضور داشته باشند و به مردم خدمت کنند. شورای شهر شورای شهرداری نیست که فقط مهندس و نقشه بردار و راه ساز بخواهد. باید نمایندگانی از همه اقشار باشند تا به همه طیف ها از کارگر و بانوان و وکلا و … رسیدگی شود.

فکر می کنید توانستید در این شورا تاثیرگذار باشید؟

بله به نظر خودم تاثیرگذار بودم. در بخش مناطق محروم، محیط زیست، باغ سیب، کمک گرفتن از بدنه شهرداری، پزشکی و مذهبی کارهایی بود توانستم کمک کنم. من با سند حرف می زنم و می توانید پرس و جو کنید. البته ایرادهایی هم داشتیم که امیدوارم در دوره های بعد کامل شود.

شما در چه زمینه هایی تخصص داشتید؟

من در زمینه کشاورزی، محیط زیست، شهرسازی، معماری و ورزش که تخصص اصلی ام است کمک هایی را انجام دادم. ضمن این که خودم هم بچه پایین شهر هستم و سعی کردم که به مردم محروم هم خدمت کنم.

رشته تحصیلی تان چیست؟

من دکترای مدیریت ورزشی دارم.

حالا که برای دوره جدید رای نیاورده اید، می خواهید چه کار کنید؟

من همانطور که گفتم کارهای اقتصادی خودم را دنبال می کنم. البته من همیشه سرباز مردم و نظام هستم. این جایی هم که بودیم امانت بود و من اصلا دل بسته آن نبودم. از هر چند نفری هم که دوست دارید بپرسید بهنام محمودی چطور بود؟!

در شورای شهر تهران هم ورزشی ها رای نیاوردند. فکر می کنید اگر لیست امید نبود شما و آنها رای می آوردید؟

شک نکنید که بلا استثنا همه رای می آوردند! حداقل در همین شورای شهر کرج ۱۳، ۱۲ نفر از همین شورای فعلی هم رای می آوردند.

حمیدرضا قلی پور ستاره تیم ملی ووشو هم از کرج کاندیدا شده بود اما او هم رای نیاورد!

بله. البته ایشان جوان است اما همین که جسارت داشت و آمد خیلی خوب بود و امیدوارم که در دوره های بعدی موفق باشد.

قبلا نام شما برای ریاست فدراسیون والیبال مطرح شده بود. حالا که محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش شده، برای دوره بعد ریاست فدراسیون کاندیدا می شوید؟

من هر جایی که به نظرم برسد که می توانم کمک کنم می روم. من هیچ وقت دنبال جایگاه و پست و مقام نبوده ام. شما خودتان فکر می کنید وجهه ورزشی من مهم تر است یا شورای شهری ام؟

وجهه ورزشی تان.

خدا خیرتان بدهد. من در شورای شهر که بودم حتی یک سفر برون مرزی هم نرفتم. در حالی که قبل از شورا، ۸۰، ۷۰ سفر خارجی داشتم. من سه سال در خارج از ایران زندگی کرده ام. پس می بینید که به این چیزها نیازی ندارم. الان هم اگر در حوزه مدیریت، مربیگری یا پرورش استعدادها بتوانم کاری انجام بدهم، خوشحال می شوم.

مصاحبه از حامد جیرودی، روزنامه گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر