1

اینیستا: احتمالا تغییرات گسترده ای را در بارسلونا شاهد خواهیم بود

  • کد خبر : 221518
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۲۷

کاپیتان بارسلونا اعلام کرد این تیم فصل موفقی را پشت سر نگذاشته است و احتمالا تغییرات زیادی را شاهد خواهد بود.

اینیستا-احتمالا-تغییرات-گسترده-ای-را-در-بارسلونا-شاهد-خواهیم-بود

به گزارش وبسایت نود، گل های مسی، نیمار و آلکاسر پیروزی ۳-۱ را برای بارسلونا به ارمغان آورد تا این تیم قهرمان کوپا دل ری شود.این تیم که در لالیگا دوم شد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز به دست یووه از رقابت ها حذف شد فصلی نه چندان موفق را پشت سر گذاشته است. آندرس اینیستا در این خصوص در مصاحبه با Sky Sports گفت:

وقتی به اهداف خود یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نمی رسید بدین معنا است که فصل خوبی را پشت سر نگذاشته اید.  با این وجود باید در این فینال به پیروزی می رسیدیم. پس از قهرمانی در کوپا دل ری باید به گذشته فکر کنیم و دلایل عدم موفقیتمان را متوجه شویم. برای موفقیت در فصل آینده نیاز داریم تا اشتباهاتمان را متوجه بشویم . موفقیت در همه جام ها چیزی است که این تیم، این باشگاه و همه اعضای بارسلونا می خواهند و برای رسیدن به آن تلاش می کنند.

بارسا برای آخرین بار لوییز انریکه را روی نیمکت خود دید و اینیستا اعلام کرد احتمالا بارسلونا با مربی جدید حضوری فعال در نقل و انتقالات خواهد داشت. آینده اینیستا در بارسلونا هنوز هم مشخص نیست اما این بازیکن اعلام کرد ۹ قهرمانی در ۳ فصل به همراه انریکه باعث خواهد د تا این مربی مدت ها در خاطر هواداران بارسا باقی بماند:

او در شرایط بدی به بارسا آمد، پیش از او فصل نا امید کننده ای را پشت سر گذاشته بودیم اما با حضور او به پیروزی هایمان ادامه دادیم و قهرمانی های متعددی به دست آوردیم، بازگشت به اوج بسیار سخت بود اما ما موفق شدیم به همراه لوچو به اوج بازگردیم. برای فصل آینده نیز به سختی تلاش خواهیم کرد، برخی از بازیکنان به همراه ما نخواهند بود و این تغییرات برای بازگشت به مسیر قهرمانی اتفاق خواهد افتاد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221518

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر