2

برتری برزیل، صربستان و فرانسه برابر رقبا

  • کد خبر : 223569
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

تیم های صدرنشین برزیل،صربستان و فرانسه در ادامه برگزاری رقابت های هفته سوم لیگ جهانی والیبال امروز(شنبه) برابر رقبای خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی برزیل درچارچوب رقابت های گروه « I » برابر تیم ملی بلغارستان یکی از قدرت های نه چندان دور والیبال دنیا به پیروزی رسید.
دراین دیدار که با نتیجه ۳ برصفر تمام شد، ملی پوشان برزیل کار دشواری نداشتند و درگیم های اول، دوم وسوم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر۱۵ ،۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ برابر بلغارستان به برتری رسیدند.
همچنین در دیگر دیدار این گروه تیم ملی صربستان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد آرژانتین یکی از میزبانان هفته سوم به برتری دست یافت.
در این دیدارکه به نظر می رسید ولاسکو و شاگردانش از امتیاز میزبانی نهایت بهره را ببرند کاری از پیش نبرده و مغلوب حریف قدرتمند خود شدند.
والیبالیست های صربستان گیم های اول،سوم وپنجم را با نتایج ۲۵ بر۲۲ ، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۲ به سود خود خاتمه دادند.
شاگردان ولاسکو نیز در گیم های دوم و چهارم و با نتایج ۲۵ بر ۱۹ و ۳۰ بر۲۸ صربستان را شکست دادند اما نتوانستند در مجموع برابر این تیم قدرتمند به برتری برسند.
همچنین تیم ملی فرانسه که شب گذشته «جمعه » نخستین شکست خود در چارچوب این رقابت ها را برابر ایتالیا تجربه کرد امشب برابر تیم ملی کانادا قرار گرفت و کار آسانی داشت.
ملی پوشان فرانسه در سه گیم متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۱۶ ،۲۵ بر۱۵ و ۲۵ بر۲۱ برابر تیم ملی کانادا به برتری رسیدند تا نتیجه تلخ شب گذشته برابر ایتالیا را از یاد ببرند.
این بازی از گروه « L » و به میزبانی تیم ملی بلژیک برگزار شد.
دراین گروه تیم های ملی فرانسه،ایتالیا، کانادا و بلژیک حضور دارند.
تیم ملی فرانسه هم اکنون با کسب ۲۲ امتیاز درصدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد و تیم های ملی صربستان و برزیل با ۱۷ و ۱۶ امتیاز در جایگاه دوم وسوم قرار دارند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223569

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر