1

جزئیات نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۹۶

  • کد خبر : 224144
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۰۵

مشاور عالی رئیس سازمان گفت: اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با جزئیات آزمون سراسری سال ۹۶ فردا یکشنبه ۴ تیرماه به روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد.

 مشاور عالی رئیس سازمان گفت: اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با جزئیات آزمون سراسری سال ۹۶ فردا یکشنبه ۴ تیرماه به روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد.

حسین توکلی در گفت و گو با میزان گفت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ برگزاری، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ از فردا یکشنبه ۴ تیرماه ۹۶ به روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی افزود: این اطلاعیه در نشریه پیک سنجش روزهای دوشنبه ۵ و دوشنبه ۱۲ تیرماه ۹۶ نیز منتشر می‌شود.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور در خصوص زمان برگزاری آزمون سراسری سال ۹۶ خاطرنشان کرد: مقرر شده این آزمون طی روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه سال ۹۶ در ۳۷۲ شهر و بخش کشور برگزار شود.
توکلی در رابطه با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان اذعان کرد: کارت شرکت در این آزمون از روز یکشنبه ۱۱ تیرماه ۹۶ به روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان تا روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه برای دریافت پرینت کارت خود مهلت خواهند داشت.
وی در پاسخ به این پرسش که آزمون‌های مرتبط با گروه‌های مختلف آزمایشی چه زمانی برگزار خواهد شد؟، گفت: آزمون سراسری در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۱۵ تیر و آزمون گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۱۵ تیر و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۱۶ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ۱۶ تیر برگزار می‌شود.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال ۹۶ بیان کرد: تعداد ۹۲۹ هزار و ۷۹۱ داوطلب در این دوره ثبت نام کرده اند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224144

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر