2

نفوذ ایران در کشورهای منطقه فکری و عاطفی است نه استعماری و زورگویانه/ به جای جنگ به دوستی با ملت‌ها روی بیاورید

  • کد خبر : 224191
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

رئیس سابق سازمان جاسوسی آمریکا گفته است ایران در همه ‌جای خاورمیانه حضور دارد در حالی که نفوذ ایران در کشورهای منطقه فکری و عاطفی است نه استعماری و زورگویانه و توصیه می‌کنیم به جای جنگ به دوستی با ملت‌ها روی بیاورند.

 

خبرگزاری فارس: نفوذ ایران در کشورهای منطقه فکری و عاطفی است نه استعماری و زورگویانه/ به جای جنگ به دوستی با ملت‌ها روی بیاورید

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار یادداشتی کوتاه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خطاب به رئیس سابق سازمان جاسوسی آمریکا نوشت «مایک پومپئو، ریس سابق سازمان جاسوسی امریکا در مصاحبه با شبکه MSNBC گفته است: «ایران نفوذی فراتر از شش یا هفت سال گذشته در منطقه داشته و در همه ‌جای خاورمیانه حضور دارد». ایشان پس از این اظهار نظر گفته که باید درمقابل ایران ایستاد.

باید از ایشان پرسید که آیا نفوذ ایران فکری و عاطفی است یا استعماری و زورگویانه ؟ اگر این نفوذ ، انتخاب خود مردم منطقه است ، شما چرا می خواهید بافکر و انتخاب مردم مبارزه کنید؟ شما اگر از متجاوزان و پادشاهان قرون وسطایی منطقه و تجاوز آنها به کشورهای همجوار حمایت نکرده و صادقانه با تروریسم مقابله کنید، مردم منطقه شما را هم دوست خواهند داشت. ایران همیشه طرفدار صلح ، امنیت و برادری در منطقه بوده است. به شما توصیه می کنیم که به جای جنگ و تجاوز به دوستی با ملتها روی بیاورید.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224191

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر