1

روسیه آمریکا را از انجام اقدام های تحریک آمیز ضدسوری برحذر داشت

  • کد خبر : 224329
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ۲:۰۲

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مذاکره تلفنی با رکس تیلرسون همتای آمریکایی، بر ضرورت خودداری از انجام اقدام های تحریک آمیز علیه ارتش سوریه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، لاوروف و رکس تیلرسون همتای آمریکایی وی شامگاه دوشنبه در یک مذاکره تلفنی در باره مسائل سوریه گفت وگو و مذاکره کردند.
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: طرفین در این رایزنی، بحران سوریه از جمله موضوع تقویت آتش بس در این کشور از طریق روند مذاکرات آستانه، تشدید مبارزه با گروههای تروریستی و جلوگیری از تلاش های برای کاربرد مواد شیمیایی مسموم کننده را بررسی کردند.
لاوروف از طرف آمریکایی خواست تدابیر لازم را برای جلوگیری از انجام اقدامات تحریک آمیز علیه ارتش سوریه که در حال مبارزه با تروریست ها است، اتخاذ کند.
آمریکا در ماههای اخیر چند بار به مواضع ارتش سوریه حمله کرده که تازه ترین آن سرنگونی جنگنده سوخو-۲۲ نیروی هوایی این کشور توسط یک جنگنده اف-۱۸ در دو هفته پیش است.
افزون بر بمب افکن ها و جنگنده های آمریکا و گروه ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش، هواپیماهای رژیم صهیونیستی نیز دو روز پیش به مواضع ارتش سوریه حمله کردند که همسو با حمایت های این رژیم تروریست ها است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224329

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر