1

در جهت افزایش قدرت موشکی باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد

  • کد خبر : 224634
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت موشکی جمهوری اسلامی یکی از پشتوانه های کلیدی قدرت دفاعی جهوری اسلامی است که باید در جهت افزایش این قدرت از همه ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

در جهت افزایش قدرت موشکی باید از همه ظرفیت ها استفاده کردبه گزارش افق نیوز /محمد حسن ابوترابی فرد در حاشیه مراسم یادبود شهدای هفتم تیر با اشاره به حملات موشکی سپاه به موضع داعش، در جمع خبرنگاران گفت: مسئولین نظام در این معنا اتفاق نظر دارند که نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در مرز قدرت نظامی دفاعی بازدارنده قرار داشته باشد که هیچ دشمنی هیچگاه جرات کمترین جسارتی به مرزهای زمینی هوایی و دریایی ما را نداشته باشد.

وی افزود: قدرت موشکی جمهوری اسلامی یکی از پشتوانه های کلیدی قدرت دفاعی جهوری اسلامی است که باید در جهت افزایش این قدرت از همه ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

ابوترابی فرد تصریح کرد: امروز وحدت حول محور رهبری معظم انقلاب معنا پیدا می‌کند و همه کسانی که خود را به اسلام و رهبری نظام متعهد می‌دانند باید در چارچوب رهنمودها و نقشه راهی که ایشان ارائه فرمودند حرکت کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید فطر گفت: ایشان تبیین فرمودند که باید همه نیروهای انقلاب در جبهه های فرهنگی فعال باشند و در چارچوب قانون نظم و اخلاق را برای وحدت ملی هموار کنند.

وی در خصوص اعضای کابینه دولت دوازدهم گفت: همیشه رمز اقتدار دولت در چند نکته است، اول باید نیروهایی را که برای مدیریت کلان کشور انتخاب می کنند در بالاترین سطح از ایمان و تعهد به ارزش ها و مبانی انقلاب باشند و به اصول و ارزش هایی که هویت اسلامی و انقلابی ملت به آن گره خورده وفادار باشند و دوم باید از دانش و تجارب مدیریتی لازم برای انجام شایسته وظایف و ماموریتی که به عهده دارند برخوردار باشند.

باشگاه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224634

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر