1

آیا رحمتی و جباری به منصوریان سفارش کردند در فصل نقل و انتقالات ۸ هافبک دفاعی بخرد؟

  • کد خبر : 233498
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

سرمربی استقلال امروز با کنار گذاشتن مهدی رحمتی و مجتبی جباری از تیمش به نوعی دلیل نتیجه نگرفتن این تیم را به گردن این دو بازیکن انداخت.

سرمربی استقلال امروز با کنار گذاشتن مهدی رحمتی و مجتبی جباری از تیمش به نوعی دلیل نتیجه نگرفتن این تیم را به گردن این دو بازیکن انداخت.
منصوریان منصوریان نه استقلال را بست، نه ترکیب انتخاب کرد و نه تعویض کرد!

امروز و در شرایطی که تمام رسانه ها انتظار تغییرات در کادرفنی استقلال را داشتند به یک باره انتشار یک خبر هواداران این تیم را با شوکی بزرگ روبرو کرد، «  مهدی رحمتی و مجتبی جباری به دلایلی نامشخص از استقلال کنار گذاشته شدند.»

 

علیرضا منصوریان با قرار دادن مهدی رحمتی و مجتبی جباری در لیست مازاد مقصر نتیجه نگرفتن تیمش را این ۲ بازیکن معرفی کرد هرچند که این تصمیم چند سوال مهم را در ذهن هواداران این تیم به وجود می آورد.

 

۱-  مقصر بد بسته شدن استقلال چه کسی است؟ آیا رحمتی و جباری به منصوریان سفارش کردند در فصل نقل و انتقالات ۸ هافبک دفاعی بخرد اما یک دفاع چپ درست و حسابی یا وینگرهای با کیفیت جذب نکند؟ تقصیر جباری و رحمتی است که مگویان در لیست مازاد قرار گرفته است تا امروز روزبه چشمی مجبور باشد در کنار پادوانی ناآماده زوج خط دفاعی استقلال را تشکیل بدهد؟

 

۲-  مقصر تغییرات عجیب در ترکیب استقلال کیست؟ مهدی رحمتی و جباری به منصوریان توصیه کرده اند که چپاروف، آماده ترین بازیکن استقلال در ۴ هفته اول در بازی با پدیده نیمکت نشین شود؟ حتما این ۲ بازیکن گفته اند که به حسن بیت سعید در اولین بازی اش برای استقلال تنها ۵۸ دقیقه فرصت بدهند تا او در همان ابتدای کارش در استقلال متوجه شود پای به تیمی گذاشته که در آن ثبات رای اصلا معنایی ندارد.

 

۳-  چه کسی از منصوریان خواسته است که بازیکنان را در پست عجیب بازی بدهد؟ جباری به منصوریان توصیه کرده که از خودش در بازی با سایپا در پست هافبک دفاعی بازی بگیرد؟ بیت سعید با توصیه رحمتی به جای بازی در پست مهاجم در پست وینگر ایفای نقش می کند؟ شجاعیان را چه کسی از پست پشت مهاجم به وینگر منتقل کرده است تا خرید ۳ میلیاردی استقلال ۹۰ دقیقه بازی اش در زمین بی اثر شود؟

 

۴-  تعویض های استقلال را مهدی رحمتی در درون دروازه هدایت می کند یا جباری از روی نیمکت؟ این که منصوریان در بازی با پارس جم و در شرایطی که استقلال به گل زدن نیاز دارد منصوریان ترجیح می دهد اولین تعویضش را به ورود میلاد زکی پور به زمین اختصاص دهد را چه کسی مطرح کرده است. اینکه منصوریان در بازی با تراکتورسازی در اوج حملات حریف تصمیم می گیرد نورافکن را از زمین بیرون بکشد و به جای او جابر انصاری را وارد زمین کند به توصیه چه کسی است؟

 

نتیجه: هرچند علیرضا منصوریان با کنار گذاشتن مهدی رحمتی و جباری سعی کرده آنها را مقصر شکست استقلال معرفی کند اما بی تردید هرچقدر هم که این ۲ بازی برای این تیم حاشیه درست کرده باشند، نمی شود از کنار تغییرات عجیب در ترکیب، خرید بازیکنان غیر کارشناسی در اول فصل، تعویض های عجیب و تغییرات زیاد در پست بازیکنان که قطعا با نظر مستقیم منصوریان انجام شده است به سادگی عبور کرد. دیروز بختیار رحمانی و آرش افشین و امروز رحمتی و جباری، حالا باید منتظر باشیم و ببینیم قربانی بعدی نتیجه نگرفتن استقلال کیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233498

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر