2

زندگی هوشمند؛ سفارش آنلاین غذا

  • کد خبر : 237437
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

امروزه اپلیکیشن های (نرم‌افزارهای) متنوعی با کاربردهای متفاوت، در اختیار عموم مردم قرارگرفته است. این اپلیکیشن هابه‌آسانی روی تبلت ها و گوشی‌های هوشمند نصب می‌شوند و با استفاده از اینترنت، سرویس‌های مختلفی را به کاربران ارائهمی‌دهند. از انجام تراکنش بانکی، و خرید طرح ترافیک گرفته تا درخواست تاکسی و حتی سفارش آنلاین غذا، از خدماتی است که امروزه اپلیکیشن های هوشمند به کاربران ارائهمی‌دهند.

به‌طورکلی وجود اپلیکیشن های هوشمند، سرعت انجام کارهای روزمره را افزایش می‌دهد؛ از سوی دیگر به دلیل زیاد بودن جمعیت در شهرهای بزرگ، از اتلاف وقت برای ماندن در صف بانک یا سفارش غذا در رستوران‌ها جلوگیری می‌کند؛ به‌طوری‌که کاربران بدون حضور در بانک یا بدون حضور در رستوران، به کمک اپلیکیشن های هوشمند، تنها با چند کلیک می‌توانند فعالیت موردنظر خود را انجام دهند. یکی از اپلیکیشن های هوشمند و کاربردی، سامانه‌های سفارش آنلاین غذا هستند.

ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر

ریحون، یک سامانه سفارش آنلاین غذا است که با بیش از ۲۰۰۰رستوران خوب در شهرهای تهران، پردیس، دماوند، شهرری و کرج فعالیت می‌کند. به کمک سامانه ریحون می‌توانید از منوی بیش از ۲۰۰۰ رستوران، غذای موردنظر را انتخاب کرده و تنها با چند کلیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن، غذای موردنظر را سفارش داده و آن را در محل تحویل بگیرید؛ از قابلیت‌های جذاب وب‌سایت ریحون، امکان تفکیک کردن رستوران‌ها بر اساس نوع غذا است؛ برای مثال پیتزا، پاستا، پلویی، کبابی و بسیار موارد دیگر، دسته‌های غذایی مختلفی هستند که از میان آن‌هامی‌توان غذای دلخواه را انتخاب کرده وآن را به‌صورت آنلاین سفارش دهید.هم‌اکنونعلاوه بر تهران و کرج، می‌توانید برای سفارش غذا در مشهد و سفارش غذا در اصفهانهم از سرویس سفارش آنلاین غذا ریحون استفاده کنید. و از غذایتان لذت ببرید.

برای ثبت اولین سفارش خود از سامانه ریحون، می‌توانید از کد تخفیف ۳۰درصدی استفاده کنید.

حداکثر تخفیف: ۱۰ هزار تومان مهلت استفاده: تا ۱۰ هم دی‌ماه ۱۳۹۶

کد: p1rhn

 

ساده و کاربردی

ریحون در کنار وب‌سایت بسیار کاربردی، یک اپلیکیشن خیلی خوب هم دارد که از طریق سامانه‌های گوگل پلی، بازار و سیب اپ، برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل دانلود است. به کمک اپلیکیشن ریحون، شما می‌توانیدرستوران‌های اطراف خود را پیداکرده و از میان آن‌ها، بسته به تنوع غذایی موردنظر، غذای خوشمزه خود را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه به‌صورت آنلاین، خوشمزه خود را در محل موردنظر دریافت کنید. به‌طورکلی اپلیکیشن ریحون به دلیل داشتن رابط کاربری بسیار ساده، امکان انتخاب رستوران، انتخاب غذا و نهایی کردن سفارش آنلاین غذا را در کمتر از ۵ دقیقه برای شما فراهم می‌کند. از دیگر قابلیت‌های مشترک اپلیکیشن و وب‌سایت ریحون، پرداخت مستقیم هزینه غذا از طریق درگاه‌های بانکی است؛ درنتیجه دیگر نیازی به پرداخت هزینه غذا به‌صورت نقدی در محل نیست؛ همچنین قیمت غذاها در منوی رستوران‌ها کاملا به‌روز بوده و دیگر نیازی به تماس با رستوران‌ها نیست. به کمک سامانه سفارش آنلاین غذا ریحون، در کوتاه‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن، از منوی بیش از ۲۰۰۰ رستوران خوب، می‌توانید غذا خود را سفارش دهید و آن را در محل موردنظر دریافت کنید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237437

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر