3

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج معرفی شد

  • کد خبر : 240932
  • ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

 
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و مدیران معرفی شد.
 

 سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ – ۱۶:۴۹
تودیع

به گزارش افق نیوز/ در این مراسم با اهدای لوح از زحمات دکتر بهروز میرزا قدردانی و با قرائت حکم دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدحسن برهانی‌فر به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج معرفی شد.

حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد استان البرز با قدردانی از زحمات دکتر میرزا، وی را مدیری موفق، متقی و اهل تدبیر و گشاده رو نامید و به دکتر برهانی فر این مسئولیت معنوی را تبریک گفت و همکاری همه مسئولان این واحد دانشگاهی با وی را خواستار شد.

بهروز میرزا نیز با تشکر از همکاری مسئولان، کارکنان و دلسوزان واحد کرج، گفت: «هر موفقیتی که در این واحد حاصل شد بی شک با همراهی و همدلی و تلاش یکایک مسئولین و کارکنان متعهد این واحد به دست آمده است و از همه عزیزان انتظار می رود همچنان با همین همدلی با دکتر برهانی فر همکاری کنند.»

وی با ارائه آمار کوتاهی از اقدامات صورت گرفته در طول سه سال و نیم اخیر وضعیت دانشجویی، آموزشی، فرهنگی و مالی دانشگاه را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد این واحد دانشگاهی همچنان به روند رو به رشد خود با سربلندی ادامه دهد.

حجت الاسلام سعیدی نماینده امام جمعه کرج نیز با تشکر از دکتر میرزا و تبریک به دکتر برهانی فر، مسئولیت را ودیعه ای نامید که حاصل خون پربرکت شهداست و باید در قیامت پاسخگوی آن باشیم پس انتظار جامعه، داشتن دانشگاهی انقلابی و مبتنی بر آرمان های انقلاب، فارغ از مدرک گرایی و مادی گرایی، است.

محمدحسن برهانی فر سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج هم با قدردانی از زحمات دکتر میرزا، یاد روسای پیشین واحد کرج مرحوم پیراینده، دکتر نژادهاشمی و دکتر حاجی‌خانی را گرامی داشت و با مروری بر روند تشکیل و توسعه واحد کرج از همه به نیکی یاد کرد.

وی واحد کرج را دانشگاهی با توانی بالا دانست و گفت: «با آگاهی کامل از زیرساخت ها و حتی مشکلات موجود، تمام توان خود را به کار می گیریم تا به یاری خداوند نه تنها جایگاه کنونی دانشگاه را حفظ بلکه به سوی ساخت دانشگاهی به مراتب بهتر حرکت کنیم و از همین جا اعلام می کنم دست یاری تمام افراد توانمند را برای همکاری می فشارم حتی اگر از نقطه نظر فکری همسو با بنده نباشد؛ باز هم از توان فکری، عملی و اجرایی وی بهره خواهیم برد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240932

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر