0

دعوت استاندار و نماینده ولی فقیه از مردم برای شرکت در راهپیمایی

  • کد خبر : 240945
  • ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸

‍ ‍ آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و بازوند استاندار کرمانشاه با صدور پیامی مشترک مردم را به شرکت در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر دعوت کردند.

دعوت استاندار و نماینده ولی فقیه از مردم برای شرکت در راهپیماییبه گزارش افق نیوز/ در این پیام مشترک آمده است: بی تردید توسعه و رونق ایران عزیز اسلامی و به تبع آن استان کرمانشاه تنها با همدلی میان مردم عزیز و مسوولین خدوم و در سایه ثبات و آرامش میسر خواهد شد.

مردم‌ شریف و غیور استان کرمانشاه که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراتب الفت قلبی خود را به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرده اند، بی تردید شایسته زندگی بهتر و توجهات ویژه هستند که ارتقای وضعیت معیشتی این مردم عزیز و مرزداران سرافراز اولویت اصلی مسوولین است.

لیکن در این ایام برخی معاندین و دشمنان قسم خورده ملت و کشور ایران به دنبال آنند که با نفوذ در میان مردم و در پس پرده مطالبات مردمی، نیات شوم خود را برای ضربه زدن به کیان کشور عزیزمان محقق کنند.

غافل از اینکه ملت هوشیار و آگاه ایران که دل در گرو مهر میهن و آبادانی این آب و خاک دارند، اجازه نخواهند داد که عوامل و ایادی بیگانگان ثبات و آرامش ملت ایران را با چالش و مخاطره روبرو کنند.

لیکن مردم عزیز باید راه خود را از هنجارشکنان و آشوبگران که با تخریب اموال عمومی به دنبال مخدوش کردن سیمای وجیه مردم استان هستند جدا نمایند.

به همین منظور از عموم هم استانی های عزیز دعوت به عمل می آید با حضور در مراسم راهپیمایی که به منظور محکوم نمودن این اقدامات به شرح زمان و مکان ذیل برگزار می‌گردد، حضور به هم رسانند

این راهپیمایی فردا(چهارشنبه۱۳ دی) ساعت ۱۰ صب، از چهارراه مدرس به سمت مسجدجامع برگزار می‌گردد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240945

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر