5

بشار اسد و همسرش همچنان در سوریه اند+تصویر

  • کد خبر : 37470
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۶

شایع شده در پی کشته شدن سه تن از مقامات ارشد حکومت سوریه در روز چهارشنبه و در پی انفجار دمشق، خانم اسد به روسیه گریخته است.

دمشق ــ بعضی روزنامه های بریتانیایی نوشته بودند در پی کشته شدن سه تن از مقامات ارشد حکومت سوریه در روز چهارشنبه و در پی انفجار دمشق، خانم اسما اسد به روسیه گریخته است.

به گزارش کُردپرس، سایت بی بی سی فارسی (bbc persian) پنجشنبه ۲۹ تیر (Jul 19) نوشت: ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه، در مصاحبه با خبرگزاری روسی اینترفاکس گزارش های مربوط به سفر اسما اسد، همسر رئیس جمهوری سوریه به مسکو را تکذیب کرده است.
بعضی روزنامه های بریتانیایی نوشته بودند که شایع شده در پی کشته شدن سه تن از مقامات ارشد حکومت سوریه در روز چهارشنبه و در پی انفجار دمشق، خانم اسد به روسیه گریخته است.
سفیر سوریه در مسکو تاکید کرده که بشار اسد و خانواده اش در دمشق هستند و از سوریه خارج نشده اند.
گفتنی است؛ اسما اسد سی و هفت سال دارد، از والدین سوری در بریتانیا متولد شده و دوازده سال پیش با بشار اسد، ازدواج کرده است.
خبرگزاری رویترز(Reuters)، روز پنجشنبه ۲۹ تیر(July 19)، نوشت: اکنون این سوال مطرح است که بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، روز پنجشنبه، یک روز بعد از انفجار یکی از ساختمان های امنیتی دمشق که منجر به کشته شدن وزیر دفاع سوریه شد، در کجاست؟ هنوز خبری از او نیست.
این خبرگزاری ادامه داد: هنوز بشار اسد در انظار عمومی حاضر نشده است و همچنان سخنی در مورد وقایع دیروز نگفته است.
تلویزیون دولتی سوریه در خبری اعلام کرد: شایعات پیرامون بشار اسد رئیس جمهور سوریه که اخیرا از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده صحت ندارد.
در ادامه آمده است، بشار اسد در دفتر کارش است و فعالیت‌های روزانه و عادی خود را دنبال می‌کند.
این در حالی است که برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که وی به شهر اللاذقیه رفته و عملیات پاسخ به ترور سه تن از رهبران ارشد امنیتی خود را مدیریت می کند.
از سوی دیگر برخی رسانه‌های خبری پیش از این مدعی بودند که کاروان بشار اسد هدف حمله گروه‌های تروریستی قرار گرفته و وی زخمی شده است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر