4

صادق گودرزی با شکست برابر حریف آمریکایی به مدال نقره رسید

  • کد خبر : 38726
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۸

صادق گودرزی پس از راهیابی به دیدار فینال وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن با قبول شکست برابر این قهرمان نامدار جهان به عنوان نایب قهرمانی المپیک رسید.

نخستین فینالیست کشتی آزاد ایران در سی‌امین دوره بازی‌های المپیک در شرایطی که سه مبارزه خود برای رسیدن به فینال را با اقتدار پشت سرگذاشته بود، در مبارزه برای کسب مدال طلا نتوانست موفقیت‌هایش را ادامه دهد و با شکست برابر حریف آمریکایی به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، صادق گودرزی پس از راهیابی به دیدار فینال وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن شامگاه جمعه در سالن اکسل شهر لندن مقابل “جوردن باروس” از آمریکا قرار گرفت و با قبول شکست برابر این قهرمان نامدار جهان به عنوان نایب قهرمانی المپیک رسید.

گودرزی در این دیدار حساس و نفسگیر در دو تایم متوالی با نتایج (صفر بر یک) و (صفر بر یک)  برابر جوردن باروس شکست خورد نتوانست با کسب قهرمانی به کار خود خاتمه دهد. بدین ترتیب صادق گودرزی به کسب مدال نقره مسابقات کشتی آزاد المپیک لندن بسنده کرد تا جمع مدال‌های نقره کشورمان در این بازی‌ها به پنج مدال برسد.

پیش از این کاروان ورزشی کشورمان در جریان سی‌امین دوره بازی‌های المپیک به چهار مدال طلا (حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی – کشتی فرنگی و بهداد سلیمی – وزنه برداری)، چهار مدال نقره (سجاد انوشیروانی و نواب نصیرشلال – وزنه برداری، احسان حدادی – دوومیدانی و محمد باقری متعمد – تکواندو) و یک برنز (کیانوش رستمی – وزنه برداری) رسیده بود.

گودرزی پیش از رسیدن به فینال به ترتیب از سد “کریل ترزیف”، دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۸ پکن از بلغارستان، “سوسلان تگیف”، نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۸ پکن از ازبکستان و “گابورهاتوس” از مجارستان گذشت و در نهایت به رغم شایستگی به مدال نقره وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن بسنده کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر