2

شقایق فراهانی نقش یک زن منفی در «ماتادور»+تصاویر

  • کد خبر : 48662
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷

شقایق فراهانی نقش یک زن منفی را بازی می‌کند و به عنوان رابط از خارج کشور وارد ایران می‌شود و نقشه ترور و بمب‌گذاری را هدایت می‌کند.

سازندگان مجموعه تلویزیونی «ماتادور» به کارگردانی «فرهاد نجفی» هفته آینده عازم ترکیه می‌شوند.

خبرگزاری فارس: «ماتادور» به ترکیه می‌رود + جدیدترین تصاویر

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ماتادور» در حال حاضر در تهران پیگیری می‌شود و گروه سازنده هفته آینده به ترکیه سفر می‌کنند.

 

بنا بر این گزارش،پوریا پورسرخ، سام درخشانی، مجید واشقانی، علیرام نورایی، شقایق فراهانی و پولاد کیمیایی بازیگران اصلی این مجموعه هشت قسمتی هستند.

«ماتادور» که یک درام پلیسی ـ سیاسی است به سفارش موسسه ناجی هنر ساخته می‌شود.

داستان سریال «ماتادور» درباره یک مقام بلندپایه اروپایی است که مهمان کشور ایران می‌شود و یک گروه پلیس حفاظت از او را برعهده می‌گیرند. این در حالی است که مشخص شده یک گروه تروریست قصد ترور او را دارند. تروریست‌ها از طرف دشمن خارجی حمایت می‌شوند. آرش قادری که نگارش فیلمنامه‌های «هوش سیاه» و «عملیات ۱۲۵» را در کارنامه دارد، نگارش فیلمنامه «ماتادور» را نیز بر‌عهده دارد.

 

در این سریال جدال چند پلیس تخصصی با یک گروه تروریستی را خواهیم دید. پوریا پورسرخ نقش یک پلیس تخصصی تیراندازی و حفاظت از شخصیت‌ها را بازی می‌کند. سام درخشانی پلیسی است که بمب‌ها را خنثی می‌کند. پولاد کیمیایی در نقش پلیس سایبری (فضای اینترنت)‌ ظاهر می‌شود. شقایق فراهانی نقش یک زن منفی را بازی می‌کند و به عنوان رابط از خارج کشور وارد ایران می‌شود و نقشه ترور و بمب‌گذاری را هدایت می‌کند.

 

علیرام نورایی در این سریال «ماتادور» نام دارد و اجرای ترور اصلی برعهده اوست. او در سال ۸۰ از زندان فراری داده می‌شود تا نقشه ترور را دنبال کند. تیرداد کیایی نیز به عنوان دستیار ماتادور در کنارش فعالیت می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر