2

دختری که برای ازدواج باید آشپزی یاد بگیرد

  • کد خبر : 66050
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۰:۰۱

مجرد یادآور شد: مخاطبان این برنامه با مسایلی درباره مصرف بهینه مواد غذایی مانند ماهی، میگو، نان، قند و شکر، دانه‌های روغنی و همچنین خوردنی‌های مفید و مضر آشنا می‌شوند.

 تهیه‌کننده و کارگردان “غذا حاضر است” از پخش این مجموعه نمایشی طنز درباره تهیه مواد غذایی با بازی فردوس کاویانی و مینا نوروزی خبر داد.
ابراهیم مجرد تهیه کننده و کارگردان “غذا حاضر است” درباره این مجموعه گفت: در این کار با نکات مهم درباره تهیه مواد غذایی و استفاده آنها آشنا می‌شویم و این مجموعه ۴۰ قسمتی در قالب نمایشی و طنز تهیه شده است.
وی افزود: “غذا حاضر است” درباره دختری است که برایش خواستگار آمده ولی مادرش شرط کرده تا این دختر آشپزی یاد نگیرد نمی‌تواند به ازدواج او رضایت دهد و همین شروعی برای ماجراهای مجموعه است.
مجرد یادآور شد: مخاطبان این برنامه با مسایلی درباره مصرف بهینه مواد غذایی مانند ماهی، میگو، نان، قند و شکر، دانه‌های روغنی و همچنین خوردنی‌های مفید و مضر آشنا می‌شوند.
“غذا حاضر است”در گروه جهاد شبکه یک تولید شده، تیم نویسندگان آن مجتبی مجرد، سیاوش دولتسرایی، فرزانه قندریز و محمودی هستند و بازیگرانی چون فردوس کاویانی، مینا نوروزی، علی یدالهی، روناک ابراهیم زاده، هومن رهنمون و هادی اتابکی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
“غذا حاضر است” از امشب ۸ اسفندماه ساعت ۲۴:۳۰ روی آنتن می‌رود.
مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66050

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر