3

شهاب حسینی در روسیه جایزه گرفت

  • کد خبر : 76848
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵

فیلم «تعبیر خواب» به کارگردانی رضا دادویی در پانزدهمین جشنواره فیلم پلیسی روسیه سه جایزه از آن خود کرد که از جمله آنها دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد برای شهاب حسینی است.

 

 نقل از پایگاه خبری الدیار لبنان نوشت: فیلم «تعبیر خواب» به کارگردانی رضا دادویی در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم پلیسی روسیه سه جایزه از آن خود کرد.

بنابر این گزارش، در این جشنواره که در مرکز فرهنگی نیروهای مسلح روسیه برگزار شد جایزه ویژه کمیته داوران و تمثال بلورین این جایزه به همراه لوح تقدیر برای کارگردانی این فیلم به رضا دادویی اهدا شد.

همچنین شهاب حسینی دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد و حمید ابراهیمی دیپلم افتخاری بازیگر مکمل مرد را برای بازی در فیلم «تعبیر خواب» دریافت کردند.

بنابر این گزارش فیلم «تعبیر خواب» تولید سال ۹۱ با بازی شهاب حسینی، حمید ابراهیمی، مهران نائل، الهه حسینی و … داستان پلیسی را روایت می‌کند که در دو راهی انتخابی تعیین‌کننده در زندگی‌اش قرار می‌گیرد. او ‌در جریان یک پرونده سرقت با ‌مشکلات فراوانی دست به گریبان شده و میان دو راهی انجام وظیفه و عمل به قولی که داده، مانده است.

یوری میتوشین رئیس این جشنواره در اختتامیه این جشنواره با تقدیر از مشارکت ایران در این جشنواره گفت: سینمای ایران پس از انقلاب اسلامی پیشرفت کرده و توانسته است کارهای با ارزشی ارائه دهد.

در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم پلیسی روسیه ۱۵۹ اثر مستند، سینمایی و تلویزیونی از ۴۰ کشور از جمله روسیه، ایران، آمریکا، لهستان، آرژانتین و اتریش حضور داشتند.

فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر