3

۶ کشته در تیراندازی در دانشگاه کالیفرنیا

  • کد خبر : 87853
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۸:۵۷

پلیس در کالیفرنیا می‌گوید در پی تیراندازی در دانشگاه سنتا مانیکای کالیفرنیا شش نفر کشته شده اند.

سایت بی بی سی فارسی(BBC Persian)، وابسته به نظام سلطنتی انگلیس نوشت: «پلیس در کالیفرنیا می‌گوید در پی تیراندازی در دانشگاه سنتا مانیکای کالیفرنیا شش نفر کشته شده اند. طبق گزارش‌های رسانه‌های آمریکا، مظنون در پی تیراندازی پلیس کشته شده است.»

بنابر این گزارش، پلیس می‌گوید مظنون در ابتدا در یکی از خانه‌های اطراف دانشگاه دو نفر را به قتل رسانده، سوار یک خودرو شده و از محل فرار کرده است. سپس وی دو نفر دیگر را در مسیر دانشگاه سنتا مونیکا و دو فرد دیگر را در محوطه دانشگاه کشته است.

شاهدان عینی می‌گویند تیرانداز لباس تیره رنگ و جلیقه ضد گلوله به تن داشته و از سلاح نیمه خودکار استفاده کرده است. وی وارد کتابخانه دانشگاه شده و به روی دانشجویان آتش گشوده، اما کسی در این تیراندازی زخمی نشده است. پلیس سپس در کتابخانه دانشگاه با مظنون درگیر شده و او را کشته است.

پلیس کالیفرنیا اکنون مظنون دومی را نیز دستگیر کرده است. رئیس پلیس کالیفرنیا گفت هنوز درباره اینکه تیرانداز به تنهایی عمل کرده و یا همدست داشته است، تردیدهایی وجود دارد.

گفته می‌شود از سه فردی که به بیمارستان فرستاده شدند، یکی از آنها درگذشته، دیگری تحت عمل جراحی است و سومین نفر در شرایط حاد به سر می برد.

این دانشگاه تنها چند ساختمان با مکانی فاصله دارد که باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در آن در یک مراسم جمع آوری کمک‌های مالی شرکت کرد. نیروی محافظتی باراک اوباما اعلام کرده است که از ماجرا مطلع است و این موضوع تاثیری بر برنامه رئیس جمهور نگذاشته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=87853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر