1

هاشمی‌طبا: ملاقاتی با روحانی نداشتم، اما ستاد وی درحال انتخاب وزیر ورزش است

  • کد خبر : 90521
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: ستاد ورزشی دکتر روحانی رئیس جمهوری منتخب در حال بررسی جوانب هستند تا بهترین فرد را به عنوان وزیر ورزش و جوانان معرفی کنند.

خبرگزاری فارس: هاشمی‌طبا: ملاقاتی با روحانی نداشتم، اما ستاد وی درحال انتخاب وزیر ورزش است

مصطفی هاشمی طبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به پیروزی تیم ملی مقابل کره جنوبی و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اظهار داشت: این صعود خیلی خوب و عالی بود و باعث ایجاد شور و شعف در بین مردم کشورمان شد، اما من فکر می‌‌کنم برای حضور قدرتمندانه در جام جهانی باید یکی دو بازیکن و به صلاحدید کادر فنی در میانه میدان به تیم ملی اضافه شوند تا قدرت خود را افزایش دهیم. در مرحله دوم نیز باید کادر فنی را حفظ کنیم تا آنها عملکرد بازیکنان در لیگ برتر را تحت نظر بگیرند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی نباید تا آغاز جام جهانی با شرکت در مسابقات متعدد خسته شوند چرا که این مسئله باعث می‌شود بازیکنان انگیزه و شادابی لازم را در رقابت‌های جام جهانی نداشته باشند. ضمن اینکه فشردگی مسابقات ممکن است باعث آسیب‌دیدگی بازیکنان شوند. از همه مهم‌تر ممکن است حضور بازیکنان در مسابقات مختلف انگیزه بازیکنان را کم کند و این موضوع باید از سوی کادر فنی و مدیریت فدراسیون با مهارت رعایت شود.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در خصوص اینکه ممکن است با تغییر دولت و روی کار آمدن وزیر ورزش جدید اتفاقات سال ۲۰۰۶ مجددا در فوتبال تکرار شود و ما شاهد تضعیف این رشته در جام جهانی باشیم، گفت:‌ نه، عملا نباید چنین اتفاقی بیفتد. مهم کادر فنی است که باید قراردادش امضا شود تا او با بروز هر اتفاقی به کارش ادامه دهد.

هاشمی طبا در خصوص اینکه گفته بود بهتر است به جای وی فرد جوان‌تری پست وزارت ورزش و جوانان را برعهده بگیرد، بیان داشت: من آماده‌ام تا اگر تجربیاتی دارم در اختیار مسئولان ورزش قرار دهم برای احتمال حضورم در وزارت ورزش باید بگویم نظر من همان است که در گذشته اعلام کردم و اینکه یک فرد جوان‌تر پست وزارت ورزش را برعهده بگیرد بهتر خواهد بود.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در خصوص اینکه جوان بودن وزیر ورزش می‌تواند یکی از شاخصه‌ها باشد اما همه شاخصه‌ها نیست، گفت: بله، همینطور است در کنار جوانی باید شاخصه‌های دیگر هم در انتخاب وزیر ورزش رعایت شود اگر قرار بود. به صرف اینکه وزیر ورزش فرد جوانی باشد ما می‌توانستیم از کوچه و خیابان یک جوان را انتخاب کنیم اما منظور من یک جوان با تجربه و با درایت است که اهالی ورزش او را بشناسند. خوشبختانه نیروهای خوبی هم با این شاخصه‌ها در کشورمان هستند.

هاشمی طبا در خصوص اینکه از وی به عنوان جدی‌ترین گزینه برای وزارت ورزش و جوانان نام می‌برند، گفت: من تاکنون ملاقاتی با آقای حسن روحانی نداشته‌ام و اصلا از گزینه‌های ایشان برای پست وزارت ورزش اطلاعی ندارم. فقط می‌دانم ستاد ورزشی ایشان در حال بررسی است و روی چند گزینه کار می‌کنند تا با جمع‌بندی‌های لازم بهترین گزینه را برای وزارت ورزش انتخاب کنند. انشاءالله بهترین فرد برای وزارت ورزش انتخاب شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر