2

سرنوشت “مهشید ندیری” مجری اخراجی چه شد؟ +تصاویر

  • کد خبر : 92607
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱

“مهشید ندیری” مجری اخراجی صدای امریکا، از سرنوشت برنامه روی خط ابراز نگرانی کرده و در توییتر نوشته است: «حس اون مادریُ دارم که بچه شُ به حکم دادگاه ازش گرفتن دادن به بابای معتاد و زنباره ش» تلویزیون فارسی صدای امریکا (VOA) رسانه ای وابسته به وزارت خارجه این کشور است که به منظور […]

“مهشید ندیری” مجری اخراجی صدای امریکا، از سرنوشت برنامه روی خط ابراز نگرانی کرده و در توییتر نوشته است: «حس اون مادریُ دارم که بچه شُ به حکم دادگاه ازش گرفتن دادن به بابای معتاد و زنباره ش»

تلویزیون فارسی صدای امریکا (VOA) رسانه ای وابسته به وزارت خارجه این کشور است که به منظور کمک به پیشبرد اهداف استکباری دولت ایالات متحده راه اندازی شده و فعالیت می کند.

عملکرد ضعیف و ناکامی دست اندرکاران این شبکه در جلب اعتماد مخاطبان فارسی زبان، طی سالیان اخیر موجب شده است که هرازچندگاهی شاهد تغییرات وسیع در سطح مدیران رده بالا و کارمندان دون پایه صدای امریکا باشیم.

“مهشید ندیری” از جمله کارمندان و مجریان تلویزیون فارسی صدای امریکا بود که مدتی پیش به همراه یکی از همکارانش (نگار مرتضوی) قربانی عدم اقبال بینندگان به این شبکه شد و با دریافت حکم اخراج، جایگاه خود را در برنامه گفتگومحور «روی خط» به “مهدی فلاحتی” و همکارش (آرش سیگارچی) واگذار کرد.

نگار مرتضوی و مهشید ندیری (پشت صحنه روی خط/ پیش از اخراج)

مهدی فلاحتی همان کسی است که پس از افشای اقدام غیراخلاقی اش در تجاوز به یکی از مجریان زن صدای امریکا (الهام ستاکی) برای مدتی مقابل دوربین این شبکه ظاهر نمی شد.

نامبرده از جمله کارمندان بسیار فاسد رسانه دولتی امریکاست که همکاران سابقش از اعتیاد، شرب خمر و هوسرانی های او خاطره های زیادی نقل می کنند.

وی در عین حال -به قول همکاران سابقش- به دلیل “زرنگ بازی و گوش به فرمانی” توانسته است در طول این سال ها جایگاه خود را در صدای امریکا حفظ کند و از اخراج در امان بماند.

مهدی فلاحتی در حال اجرای برنامه روی خط

اما آنچه موجب شد مجددا به ماجرای اخراج این دو مجری زن اشاره کنیم، پیامی است که مهشید ندیری در همین رابطه از طریق “توییتر” منتشر نموده و راجع به سرنوشت برنامه روی خط ابراز نگرانی کرده است.

در توییت مورد اشاره، آمده است: «حس اون مادریُ دارم که بچه شُ به حکم دادگاه ازش گرفتن دادن به بابای معتاد و زنباره ش»

وی پس از دریافت واکنش ها به این پیام، در پیام بعدی خود با لحنی گلایه آمیز نوشته است: «همون روزایی که سر شما به انتخابات ۹۲ گرم بود، سر دو تا از ما رو بریدن گذاشتن رو سینی! هیچکس هم هیچی نگفت.»

افق نیوز/فرهنگ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=92607

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مهشید عزیز سلام فکر کن من خواهرت این اراجیف چیه گفتی دلت اومد خجالت کشیدی یا نه نکشیدی ارادتمند مهرناز ندیری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر