3

انتصابات جدید در شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور

  • کد خبر : 100215
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۴:۴۰

اکبر ترکان در حکمی قوام شهیدی را با حفظ سمت به عنوان «معاون حقوقی، کنسولی و امور مجلس» دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب کرد.

اکبر ترکان در حکمی قوام شهیدی را با حفظ سمت به عنوان «معاون حقوقی، کنسولی و امور مجلس» دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب کرد.

متن حکم ترکان بدین شرح است:

جناب آقای قوام شهیدی

قائم مقام و سرپرست محترم دبیرخانه شورا

نظر به مراتب تعهد، دانش و توانمندی، تجارب و سوابق درخشان مدیریتی جنابعالی، بدینوسیله با حفظ سمت به سمت«معاون حقوقی، کنسولی و امور مجلس» دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب می شوید.

با توجه به سیاست های دولت “تدبیر و امید” مبنی بر تعامل و بهره گیری از ظرفیت های علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایرانیان مقیم خارج از کشور و بستر سازی مشارکت آنان در عرصه های سازندگی و توسعه پایدار ملی، امید است با تعامل مناسب با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و دستگاه های اجرایی ذیربط، در جهت حل مشکلات هموطنان مقیم خارج از کشور و پیشبرد امور و تحقق اهداف مزبور، برنامه ریزی و اهتمام فرمائید.

اکبر ترکان

مشاور رئیس جمهور و سرپرست شورا

انتصاب «معاون برنامه‌ریزی و مطالعات» دبیرخانه

همچنین اکبر ترکان در حکمی دیگر محمد ابراهیم طاهریان فرد را به عنوان «معاون برنامه ریزی و مطالعات» دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب کرد.

متن حکم ترکان بدین شرح است:

جناب آقای محمد ابراهیم طاهریان فرد

نظر به مراتب تعهد، دانش و توانمندی، تجارب و سوابق درخشان مدیریتی جنابعالی، بدینوسیله به سمت«معاون برنامه ریزی و مطالعات» دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب می شوید.

با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر تعامل و بهره گیری از ظرفیت های علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایرانیان مقیم خارج از کشور و بستر سازی مشارکت آنان در عرصه های سازندگی و توسعه پایدار ملی، امید است در جهت انجام مطالعات و پژوهش های بنیادین مورد نیاز و شناخت توانمندی های ایرانیان، برنامه ریزی و اهتمام فرمائید.

اکبر ترکان

مشاور رئیس جمهورو سرپرست شورا

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=100215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر