4

شوخی جالب دیلی‌میل با مورینیو +تصویر

  • کد خبر : 100382
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۷:۳۷

سرمربی چلسی در نشست خبری قبل از بازی برابر بازل سوئیس بازیکنان تیمش را به جوجه‌هایی تشبیه کرد که هنوز سر از تخم بیرون نیاورده و به مراقبت پدر و مادر احتیاج دارند.

چلسی در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب (امشب) در استمفوردبریج به مصاف بازل سوئیس می‌رود. ژوزه مورینیو در نشست خبری قبل از این بازی تشبیه جالبی را به کار برد؛ تشبیهی که دیل‌میل آن را به صورت عکس به تصویر کشید تا به نوعی با آقای خاص شوخی کند یا شاید هم او را به باد تمسخر گیرد.

آقای خاص در نشست خبری گفت که می‌خواهد در این دیدار از چهار بازیکن زیر ۲۲ سال در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند. او در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره چگونگی مهارت این چهار بازیکن در چنین دیدار حساسی با خنده پاسخ داد: “بازیکنان چلسی تخم‌مرغ‌های کوچک زیبایی هستند. آنها به مادر احتیاج دارند. پدر هم باید به آنها توجه کند و در زمستان گرمای لازم را به آنها منتقل و غذای کافی را برایشان فراهم کند تا به خوبی رشد کنند.”
او افزود: “روزی فرا می‌رسد که فضا تغییر می‌کند. خورشید می‌تابد و تخم شکسته می‌شود و جوجه‌ها آماده زندگی در فضای جدید می‌شوند. در فصل جابه‌جایی تخم‌های درجه اول، دوم و سوم را داریم. طبیعی است که قیمت‌ها فرق کند. بعضی خیلی گران هستند و نمی‌توان آنها را خرید. وقتی نمی‌توانی در فصل جابه‌جایی تخم‌مرغ‌های گرانقیمت را به خدمت بگیری، طبیعی است که به مشکل برمی‌خوری.”
ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=100382

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر