1

نقش برخی از دستگاههای امنیتی لبنان در ترورها افشا می شود.

  • کد خبر : 10061
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۷

افشاگری تازه “سید حسن نصرالله” تنها به مسئله دادگاه بین المللی ترور حریری مرتبط نیست بلکه به طور اساسی با تحولات سوریه نیز در ارتباط است.یک روزنامه لبنانی از انتشار قریب الوقوع مستندات و مدارکی از سوی حزب الله پرده برداشت که در آن نقش برخی از دستگاههای امنیتی لبنان در ترورها افشا می شود. […]

افشاگری تازه “سید حسن نصرالله” تنها به مسئله دادگاه بین المللی ترور حریری مرتبط نیست بلکه به طور اساسی با تحولات سوریه نیز در ارتباط است.یک روزنامه لبنانی از انتشار قریب الوقوع مستندات و مدارکی از سوی حزب الله پرده برداشت که در آن نقش برخی از دستگاههای امنیتی لبنان در ترورها افشا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الجمهوریه لبنان امروز در گزارشی به نقل از منابع نزدیک به حزب الله نوشت: افشاگری تازه “سید حسن نصرالله” تنها به مسئله دادگاه بین المللی ترور حریری مرتبط نیست بلکه به طور اساسی با تحولات سوریه نیز در ارتباط است.

گفته می شود این اسناد از مرکز جاسوسی آمریکا در گرجستان از سوی ارتش روسیه (در حین درگیریهای سال ۲۰۰۶) کشف شده بود. “دیمیتری مدودف” نیز چند سال بعد در راستای گرفتن موافقت دمشق برای ایجاد پایگاه نظامیان روسی در شهر “طرطوس”، این اسناد و مدارک را در اختیار سوریه قرار داده است.

بر این اساس، در این اسناد ریز مکالمات میان سیا (CIA) و برخی از کشورهای میانه رو عربی وجود دارد که برخی از آنها با ترورهای سالهای اخیر در لبنان مرتبط است. پیش از این منابع آگاه از سخنرانی جدید دبیرکل حزب الله لبنان در روزهای آتی خبر داده بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر