3

طرح موضوع و سئوال از شهرداری سیاسی نیست.

  • کد خبر : 10187
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۵

مرتضی طلایی با بیان این مطلب اظهار داشت: وقتی شهردار تهران اعلام می‌کند که طرح سئوال وظیفه شورای شهر است، بهترین پاسخ به فضاسازی های مسموم داده شده و نیازی به اثبات موضوع توسط افراد و گروه های دیگر نیست. وی با بیان اینکه فضای مثبت و سازنده ای میان شهرداری تهران و شورای شهر وجود […]

مرتضی طلایی با بیان این مطلب اظهار داشت: وقتی شهردار تهران اعلام می‌کند که طرح سئوال وظیفه شورای شهر است، بهترین پاسخ به فضاسازی های مسموم داده شده و نیازی به اثبات موضوع توسط افراد و گروه های دیگر نیست.

وی با بیان اینکه فضای مثبت و سازنده ای میان شهرداری تهران و شورای شهر وجود دارد که باعث شده حجم فعالیت‌های شهری در این چند ساله با گذشته قابل مقایسه نباشد، افزود: طبیعی است وقتی کار در حد فوق العاده وسیع انجام می‌شود اشکالاتی نیز به نظر برسد. در چنین مواقعی شورای اسلامی شهر تهران بدون هیچ قصد و غرض سیاسی وارد موضوع شده و به قصد رفع اشکال موضوع را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این روحیه تعامل و پرسشگری موجب تقویت مدیریت شهری شده و به هیچ عنوان سمت و سوی سیاسی ندارد گفت: طرح موضوع و سئوال از شهرداری مانند گذشته روالی معین و مشخص داشته و از اساس سیاسی نیست.

به گفته طلایی، طبیعی است که این گروه‌ها به نتیجه دلخواه خود نخواهند رسید چون اصل موضوع از اساس مورد توافق شهرداری و شوراست.

وی با تأکید بر جمله شهردار تهران که سئوال را نه تنها حق، بلکه وظیفه شورای شهر دانسته بود افزود: این گفته قالیباف تکلیف را بر همه مشخص کرد. دیگر نیازی نیست افراد و یا گروه های دیگر در این زمینه اظهار نظر کنند چون اصل مورد، برای دو نهاد مرتبط با موضوع کاملا واضح و طبیعی است.

طلایی همچنین تصریح کرد: مسیر تعامل، پرسشگری، کار و تلاش میان دو مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران ادامه یافته و فضاسازی های حاشیه ای تاثیری بر اراده اعضای شورا برای ادامه این مسیر نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر