3

جوابیه تند دایی به مایلی کهن؛ من در مسلمانی این آقا شک دارم

  • کد خبر : 102982
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۹:۳۵

دعوای محمد مایلی کهن، پای محمد دایی، برادر علی دایی را هم به ماجرا باز کرد. جایی که مایلی کهن گفته بود، برادر دایی، دست چپ و راست خود را نمی شناسد اما ۳۰۰ میلیون از پرسپولیس پول می گیرد.

محمد دایی اما بعد از چند روز سکوت در جواب به مایلی کهن می گوید: «مایلی کهن این حرف ها را زده اما به وقتش باید بیاید دادگاه و جواب بدهد. آنجا دست چپ و راستم را نشانش می دهم. من از او جداگانه شکایت می کنم. نمی شود که هر کسی دلش خواست هر حرفی بزند. من همیشه به او احترام گذاشته ام اما این بار از او شکایت می کنم تا حساب کار دستش بیاید.»

در خبرها آمده بود که محمد دایی، آغازکننده جر و بحث در اواسط نیمه اول بازی پرسپولیس- صبا بود. محمد دایی اما این موضوع را تکذیب می کند و می گوید: «من آغاز کننده جر و بحث بودم؟ من که اصلا روی نیمکت نبودم. طبقه دوم نشسته بودم، پشت جایگاه شیشه ای و همراه با پنجعلی و کریم باقری. واقعا مانده ام در این اخبار. یعنی کسی مرا ندیده که در جایگاه نشسته بودم؟ چرا این حرف ها را در می آورند؟ آن زمانی که بازی برگزار می شد من در جایگاه بودم و نه نیمکت.»

دوباره از دایی می پرسیم آیا شما بعد از بازی به سمت مایلی کهن حمله کرده اید که در جواب می گوید: «نمی دانم حافظه بعضی ها چطور کار می کند. می گویند چرا کریم باقری به سمت مایلی کهن نرفته. وقتی کریم روی سکو می نشیند و نه نیمکت، چطور می تواند سمت مربی حریف برود؟ من هم هر وقت مایلی کهن را دیده ام احترام گذاشته ام اما باور کنید من اصلا آن روز مایلی کهن را ندیدم که بخواهم حمله کنم یا این حرف ها. نمی دانم این اخبار را از کجا در می آورند اما ما هم خدایی داریم.»

محمد دایی در ادامه باز هم خطاب به مایلی کهن می گوید: «سر وقت دست چپ و راستم را نشانش می دهم. نمی شود که هر کس دلش خواست دهانش را باز کند و هر حرفی را بزند، آن هم بدون سند و مدرک. شخصی که می گوید من به اصولی پایبندم، من مسلمانم و متدین، پس نباید بیاید و به این و آن تهمت بزند و دروغ بگوید. شکایت من جدا از شکایت علی است. مایلی کهن بزرگترین تهمت ها را زده و در دادگاه منتظرش هستم. اگر به حرف زدن باشد من هم می توانم حرف بزنم اما در عمل به او نشان می دهم که چه کسی دست چپ و راستش را نمی شناسد.»

 مربی پرسپولیس صحبت هایش را اینگونه ادامه می دهد: «مگر می شود مایلی کهن بیاید، تهمت بزند و خیلی راحت برود. مگر مملکت قانون ندارد؟ او به دادگستری و اداره مالیات و هم بدون سند تهمت می زند. می گوید همه زد و بند می کنند، آن هم بدون مدرک. متاسفانه کافر همه را به کیش خود پندارد. من در مسلمانی این آقا، با حرف هایی که می زند شک می کنم. تو روز روشن می گوید من ۳۰۰ میلیون گرفته ام و علی ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون. به مایلی کهن می گویم اول تحقیق کن و بعد دهانت را باز کن. لطفا با حرف هایی که می زنی به شعور مردم توهین نکن.»

 مایلی کهن به مدرک مربیگری دایی هم ایراد گرفته بود. محمد دایی در این باره می گوید: «من مدرکم را می آورم و او هم مدرکش را بیاورد. مدرک مربیگری را که من دارم او هم دارد. رنگ مهرش از مدرک من آبی تر و پررنگ تر هم نیست.»

سایت گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=102982

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر