1

اگر بخواهیم اینگونه بازی کنیم در جام جهانی باعث خنده خواهیم شد

  • کد خبر : 103673
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: اگر بخواهیم اینگونه بازی کنیم در جام جهانی باعث خنده خواهیم شد و آبروریزی می‌شود.

 در خصوص پیروزی نزدیک تیم ملی ایران مقابل تایلند اظهار داشت: ما در دیدار روز گذشته هیچ چیزی ندیدیم جز ۳ امتیازی که ایران توانست برای صدرنشینی به دست آورد. از لحاظ فنی تیم ملی هیچ چیزی نداشت، به هر حال ۱۱۰ – ۱۲۰ روز است که بازیکنان کنار یکدیگر نبودند و شاید همین عدم هماهنگی عمده دلیل این موضوع بوده است.

وی ادامه داد: ما روزهای فیفا را از دست دادیم و به جز ۱۵ – ۲۰ دقیقه‌ای که کمی تیم ملی توپ را در اختیار داشت دیگر چیزی ندیدیم، این می‌تواند یک هشدار جدی به مسئولان بدهد و زنگ خطری باشد که مسئولان به فکر تیم ملی بیفتند تا بازی‌های دوستانه برای تیم ملی تدارک ببینند.اگر با این شرایط به جام جهانی برویم باعث خنده خواهیم شد و آبروریزی می‌شود.

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد حضور بازیکنان دو ملیتی یادآور شد: به هر حال وقتی بازیکنان کنار یکدیگر نباشند شرایط اینگونه رقم می‌خورد. حالا می‌خواهد این بازیکنان حسین ماهینی و خسرو حیدری باشند یا بیت‌آشور و دژاگه. به هر حال بازیکنان نیاز دارند تا در کنار یکدیگر بازی کنند تا بتوانند به هماهنگی لازم دست یابند، اگر این بازیکنانی که به تیم ملی آمده‌اند مثل قوچان‌نژاد و دژاگه باشند می‌توانند کمک کنند اما اگر مثل سایر بازیکنان باشند که به تیم ملی آمدند و نتوانستند کمکی کنند به نظرم از بازیکنان داخلی استفاده کنیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

عزیزی تأکید کرد: استفاده از دانیل داوری که در بوندسلیگا بازی می‌کند و تجربه خوبی دارد می‌تواند به تیم کمک کند، بیت‌آشور هم در آمریکا بازی می‌کند که لیگ سختی دارد و نیاز به زمان دارد تا بتواند خود را پیدا کند.

وی در مورد عملکرد بیت‌آشور در ۲۰ دقیقه‌ای که به میدان رفت، گفت: ما در ۹۰ دقیقه چیزی ندیدیم چه برسد به ۲۰ دقیقه‌‌ای که او بازی کرد، به هر حال طبیعی بود که نتوانیم چیزی از او ببینیم، زمان می‌برد که بخواهد با تیم هماهنگ شود. امیدوارم که این بازیکنان بتوانند به تیم ملی کمک کنند.

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد انتقادهایی که آندرانیک تیموریان نسبت به اعتراض‌های تماشاگران به عملکرد مسعود شجاعی انجام داده بود، یادآور شد: آندو می‌داند که من او را دوست دارم اما نباید در مقابل تماشاگران و مردم جبهه گرفت، مشکل فوتبال ما همین است. جواب تماشاگران را باید کی‌روش بدهد، شجاعی هم از بزرگان فوتبال ما است و زحمت زیادی برای فوتبال کشیده است. اگر تماشاگران هرگونه کم لطفی کرده‌اند باید کی‌روش در حمایت از بازیکنانش ظاهر شود. بازیکن نباید در مقابل مردم جبهه بگیرد.

وی افزود: به هر حال در ایران روزی بازیکن را تشویق می‌کنند و روزی او را هو می‌کنند. اگر بازیکنان تیم ملی را به جام جهانی برده‌اند وظیفه‌شان را انجام داده‌اند و دستشان درد نکند، منتی نباید در این زمینه بگذارند. مسعود بازیکن بزرگی است اما این مسائل در فوتبال طبیعی است.

عزیزی در مورد اینکه معتقد است چه بازیکنی روز گذشته بهترین عملکرد را داشت، گفت: من که روز گذشته چیزی ندیدم و به نظرم بازیکنی نمی‌آید که خوب بازی کرده باشد.

افق / فارس:مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم در مورد مشخص شدن تکلیف این تیم عنوان کرد: به هر حال این موضوع ختم به خیر شد و حق به حقدار رسید، تیم به مسئولانی واگذار شد که ۳ سال برای آن زحمت کشیده بودند و هزینه کرده بودند. متأسفانه آقایان با جار و جنجال‌های خود کاری می‌کنند که تیم از شرایط آرمانی دور شود، هم اکنون بازیکنان از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار ندارند اما روز به روز بهتر می‌شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=103673

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر