1

بیشترین معاملات ملک در شهرستان پردیس مربوط به امتیاز مسکن مهر بوده است

  • کد خبر : 103689
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۷

یکی از کار آمدترین شیوه های تبلیغ و فروش امتیازهای فوق ، آگهی کردن از طریق نیازمندی های روز نامه ها می باشد که با کمترین هزینه ، ابزاری مناسب جهت این کار، مد نظر قرار گرفته شده است.

بنا به گزارش خبرنگار ما :خرید و فروش مسکن مهر با توجه به تمامی  اطلاعیه های وزارت مسکن و اتحادیه مشاورین املاک در شهر پردیس به یک امر کاملا قانونی و روز مره افراد مختلف تبدیل شده است،بنا به گزارشات رسیده از طرح خرید و فروش مسکن مهر با توجه به قیمت های بالا در امر خرید مسکن نسبت به شهرهای جدید در حال توسعه،شهر جدید پردیس با توجه به امکانات  و دسترسی شهری و آب و هوای  منطقه ، خصوصا مسافت نزدیک تا تهران یکی از بهترین گزینه های خرید برای افراد کم درآمد جامعه می باشد .

 

یکی از کار آمدترین شیوه های تبلیغ و فروش امتیازهای فوق ، آگهی کردن از طریق نیازمندی های روز نامه ها می باشد که با کمترین هزینه ، ابزاری مناسب جهت این کار، مد نظر قرار گرفته شده است.

یکی از مشاورین املاک مسکن  در شهر پردیس  در این باره گفت:از دلایل مهمی که موجب شده معاملات امتیاز مسکن مهر داغ باشد قیمت های مناسب این موارد بوده که خرید را برای اقشار مختلف آسان کرده است.

 

گزارش  خبرنگار ما حاکی است که جالب ترین شیوه فروش امتیازهای مسکن مهر این است که در تمام سوپرمارکتها وبین راننده های خطوط تاکسی ومیوه فروشی ها و کلیه مراکز عمومی پردیس انجام می گردد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=103689

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر