1

پرینتری که با جوهر خودکار شارژ می‌شود+تصاویر

  • کد خبر : 105049
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵

خودکار وسیله ای است که در هر حانه ای می توان آن را پیدا کرد و اگر در خانه ها دانش آموز یا دانشجو حضور داشته باشد دیگر جمعیت خودکار ها بسیار بالا رفته و شاید خیلی از آن ها مدت ها استفاده هم نشوند.

بسیاری از ما در خانه خودکارهایی داریم که از آن ها استفاده نمی کنیم و جوهر این خودکارها آنقدر بی استفاده می ماند تا اینکه خشک شده و از بین برود در حالی که می توان از این خودکارها استفاده ای قابل توجه و متفاوت کرد.

“پرینتر خودکاری” وسیله ای است که دیگر نیازی به کارتریج های گران قیمت ندارد و می تواند با استفاده از یک خودکار موارد درخواستی شما را چاپ کند. این وسیله جوهر خودکارهای قدیمی را استفاده کرده و به کمک آن ها برگه های مختلف را پرینت می گیرد.

 

 

برای استفاده از این دستگاه که جای بسیار کمی نیز اشغال می کند تنها کافی است تا یک خودکار بیکار را درون آن قرار دهید سپس دستگاه باقی کارها را به صورت اتومات انجام می دهد و پس از تمام شدن جوهر خودکار آن را خارج می کند.

 

 

هر خودکار می تواند تا ۳۰ یا ۴۰ برگه را پرینت بگیرد که این مقدار به نوع مطلب بازمیگردد. البته مشکل این وسیله آن است که رنگ های مختلفی ندارد و تنها از رنگ پیشنهادی شما می تواند استفاده کند یعنی اگر خودکار قرمز در آن قرار دهید تمام مدارک قرمز پرینت خواهد شد.

 

 

سیمرغ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=105049

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر