1

خودرویی که احساسات راننده را می فهمد+تصاویر

  • کد خبر : 106227
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰

شرکت خودروسازی تویوتا، ماه آینده قصد دارد یک خودرو مفهومی را در نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی کند که احساسات راننده را می‌خواند.

به گزارش  ایسنا ، شرکت خودروسازی تویوتا، ماه آینده قصد دارد یک خودرو مفهومی را در نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی کند که احساسات راننده را می‌خواند.

خودروی FV2 این شرکت ژاپنی به منظور ایجاد بک رابطه فیزیکی و احساسی قوی‌تر با راننده طراحی شده است.

مدل تک سرنشینه این خودرو از فناوری آنبرد برخوردار بوده که بر اساس اعلام تویوتا، به راننده و خودرو اجازه خواهد داد تا رابطه‌ای بر اساس اعتماد و تفاهم، مشابه ارتباط بین اسب و سوارکار داشته باشند.


این خودرو از فناوری شناسایی صوت و تصویر برای تعیین خلق و خوی راننده استفاده کرده و می‌تواند تاریخچه رانندگی را برای پیشنهاد مقصد بررسی کند.

یک نمایشگر واقعیت افزوده نیز درون شیشه جلوی خودرو قرا داشته که به سمت بالا جمع شده و برای افرادی که در زمان انتخاب رنگ خودروی خود ممطمئن نیستند، رنگ بدنه و نمایشگر خارجی خودروی FV2 به شکل مطلوب قابل تغییر است.

رانندگان این خودروی مفهومی برای کار با آن باید ایستاده و بدن خود را بطور مستقیم به جلو یا عقب برای حرکت خودرو به آن جهات یا چپ و راست برای گردش آن تکان دهند چرا که این خودرو از فرمان برخوردار نیست.

به گفته تویوتا، این خودرو از فناوری سیستم حمل‌ونقل هوشمند برای برقراری ارتباط با دیگر خودروهای نزدیک و زیرساختهای بزرگراه برای کسب اطلاعات ایمنی مانند هشدار زودهنگام در مورد خودروهای موجود در نقاط کور یا تقاطعات استفاده می‌کند.

این شرکت همچنین برنامه‌ای برای دستگاههای با سیستم عامل iOS و اندروید طراحی کرده که نگاهی اجمالی به این مدل عجیب ارائه کرده و به کاربران اجازه می‌دهد تا این خود را رانده و در یک رقابت زنده شرکت کنند.

این خودرو همچنین از عملکردی موسوم به «نورسازی» برخوردار بوده که پیامها و احساسات را در بدنه خودرو نشان می‌دهد و هنگامی که بازیکنان، مراحل را در این برنامه تکمیل می‌کنند، می‌توانند نورسازیهای جدید را برای رشد خودروی FV2 خود جمع‌آوری کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106227

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر