3

هدف اصلاح طلبان فقط جمهوری اسلامی است

  • کد خبر : 10858
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۵:۲۶

سخنان غیرمترقبه محمد موسوی خوئینی ها دبیرکل مجمع روحانیون با سکوت و سانسور توسط برخی رسانه های همسو (کلمه و جرس و امروز و نوروز و…) مواجه شده است. همزمان برخی محافل ضد انقلاب به وی به خاطر این اظهارات حمله کرده و آن را فرصت طلبی خواندند. موسوی خوئینی ها اخیراً در پاسخ یکی […]

سخنان غیرمترقبه محمد موسوی خوئینی ها دبیرکل مجمع روحانیون با سکوت و سانسور توسط برخی رسانه های همسو (کلمه و جرس و امروز و نوروز و…) مواجه شده است. همزمان برخی محافل ضد انقلاب به وی به خاطر این اظهارات حمله کرده و آن را فرصت طلبی خواندند.
موسوی خوئینی ها اخیراً در پاسخ یکی از مخاطبان وبلاگ خود شعار «جمهوری ایرانی» را تخطه کرده و مدعی پایبندی اصلاح طلبان به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه شد. مخاطب پرسشگر موسوی خوئینی ها تصریح کرده بود که به عنوان یک اصلاح طلب به برخی مواضع اصلاح طلبان نظیر جمهوری ایرانی یا شعار علیه رهبری ایراد دارد و اینکه «چرا اصلاح طلبان خود را در مظان اتهام قرار می دهند.» موسوی خوئینی ها در پاسخ تأکید کرده بود «هدف اصلاح طلبان فقط جمهوری اسلامی است و آنها نه تنها با شعار علیه رهبری مخالفند بلکه در چارچوب نظامی دست به کار سیاسی زده اند که تمام اصول قانون اساسی آن را از جمله اصل مربوط به رهبری ، همگی یک کل منسجم را تشکیل می دهند.» وی همچنین گفته بود: ما با شعار جمهوری ایرانی مخالفیم و هرگز از شعار جمهوری اسلامی در کنار استقلال و آزادی عقب نشینی نخواهیم کرد.
انتشار این سخنان که محکومیت ضمنی فتنه سبز و آشوب های خیابانی سال ۸۸ را در خود داشت، از یک سو با سانسور مطلق توسط کلمه، جرس، نوروز، گویانیوز، بی بی سی ، رادیو فردا، رادیو زمانه، پارلمان نیوز، ایلنا و… مواجه شد به نحوی که حتی یک خط از این اعلام موضع غیرمنتظره را بازتاب ندادند اما از سوی دیگر برخی رسانه های ضد انقلاب به موسوی خوئینی ها حمله کردند. وبلاگ میزان از همکاران شبکه بالاترین در این باره نوشت: آقای موسوی خوئینی، ممنون از اینکه حساب سبزها را از اصلاح طلبان جدا کردید، کاری به زندانیان سیاسی که بعد از انتخابات همه سبز شدند ندارم اما شما چه هزینه ای در حوادث تقلب انتخاباتی داده ای؟ آیا سهرابت را کشته اند؟ آیا ندایت غرق به خون بوده؟ آقای خوئینی هر نامی که می خواهی برای گروه کوچک از حاکمیت رانده و از مخالفان جامانده ات بگذار ولی ما چشم به دهان کسی ندوخته ایم.
موسوی از همان ابتدا از جنس شما نبود شما بروید به دنبال پس مانده اقتدارگرایان، شاید چند روز دیگر به خفت و خواری نقش اپوزیسیون را بازی کنید.
این شبکه ضد انقلابی در واکنش مشابهی یادآور شد: موسوی خوئینی ها دبیرکل مجمع روحانیون مبارز در اظهار نظری گوهر بار فرموده اند: «اصلاح طلبان نه تنها با شعار علیه رهبری مخالفند بلکه آنان در چارچوب نظامی دست به کار سیاسی زده اند که تمام اصول قانون اساسی آن و از جمله اصول مربوط به رهبری، همگی یک کل منسجم را تشکیل می دهند و از یک اعتبار برخوردارند.» جای تعجب اینجاست که چرا در حین اتفاقات ۲ سال گذشته هیچ مخالفتی با شعار علیه ولایت فقیه نداشتید ولی بعد از حدود ۲ سال دم برآوردید؟ بوی کباب آمده؟ نزدیکه انتخاباته؟ دنبال سهم خواهی هستید؟ نان به نرخ روز خور شده اید؟
آرش بهمنی از روزنامه نگاران زنجیره ای فراری نیز با انتقاد از پاسخ های قبلی موسوی خوئینی ها به سؤالات در وبلاگش، نوشت: نحوه پاسخ دادن موسوی خوئینی ها به سؤالات اما، در این مدت شبهات زیادی را باعث شده است.
اینکه چطور آقای موسوی خوئینی، هنوز نمی داند جنبش سبز چیست و هنوز از منشور آن خبر ندارند و این جنبش را تنها در راهپیمایی ۲۵ خرداد معرفی کرده و البته لطف کرده و عدم مخالفت خود را با نام گذاری اعتراض به نتایج انتخابات به جنبش سبز اعلام کرده اند، هیچ معنایی ندارد، جز اینکه ایشان با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات، مایل نیستند خود و نیروهای پیرامونی شان را حول جنبش سبز تعریف کنند.
وی می افزاید:سؤالات بسیاری می توان از آقای موسوی خوئینی ها پرسید، اما توصیه ام به ایشان این است که همان سکوت سابق خود را ادامه دهند. این گونه لااقل می توانیم خاطرات خوب خود از روزنامه سلام و مدیرمسئول اش را حفظ کنیم. خدا را، خدا را، باز هم سکوت کنید آقای موسوی خوئینی ها .
شایان ذکر است دنده عقب گرفتن فردی که به عنوان دبیر کل مجمع روحانیون، مرد خاکستری فتنه سبز لقب گرفته و از عناصر تحریک کننده فتنه تیر ماه ۷۸ نیز به شمار می رود، در محافل ضدانقلاب به عنوان نشانه روشنی از اطمینان به مرگ فتنه سبز و تحرک اصلاح طلبان برای بستن بی سر و صدای این پرونده در جهت زمینه سازی برای امکان تجدید حیات سیاسی و فرار از مجازات ها و مؤاخذه های احتمالی محسوب می گردد و دقیقاً به همین دلیل هم هست که رسانه های اصلی نقش آفرین در فتنه و آشوب سال ۸۸ ضمن اتخاذ استراتژی واحد، اقدام به سانسور سخنان مهم موسوی خوئینی ها کرده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر