1

معارفه جوان ترین استاندار ایران در بوشهر

  • کد خبر : 109704
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۰

آئینی با حضور وزیر کشور مصطفی سالاری به عنوان استاندار جدید بوشهر معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار جدید بوشهر در این مراسم اظهار داشت: ابتدا از حسن توجه وزیر کشور رئیس جمهور و هیات دولت سپاسگزاری می کنیم و از تلاشهای استاندار سابق به ویژه آقای حسنوند قدردانی می کنم.

وی افزود: با توکل به خداوند متعال باید همه با هم برای انجام ماموریت و توسعه استان با وحدت و همدلی و تلاش گروههای مختلف تمام توان خود را به کار بگیریم.

مصطفی سالاری ادامه داد: از همه مدیران می خواهیم که بدون توجه به شایعات و حاشیه ها که اغلب آنها غیر واقعی است با تمام توان به کار خود ادامه دهند.

استاندارد جدید بوشهر افزود: ملاکهای ما برای انتخاب مدیران ملاکهای حرفه ای است و تغییرات مدیران و مسئولان بدون بررسی و انجام کار کارشناسی انجام نخواهد شد.

وی ادامه داد: بعد از این جلسه همه مدیران با همت برای توسعه استان تلاش کنند و به خدمت خود برای پیشبرد اهداف استان ادامه دهم.

وی گفت: از همه نهادها می خواهم که از ایجاد اختلاف در استان پرهیز کنند و همراه و همراستا برای توسعه استان پیش بروند و هر چه خیر و صلاح مردم است را ملاک عمل خود قرار دهیم.

وی تاکید کرد: برای فضا را برای کار و تلاش و خدمت به مردم ایجاد کنند و از تمام توان همه افراد توانمند بهره بگیریم و تصمیم گیری برای استان بر همین اساس خواهد بود.

وی افزود: همه مدیران باید بهره گیری حداکثری از منابع استان را سرلوحه کار قرار دهند و حالا که با عنوان جوانترین استاندار دولت تدبیر و امید انتخاب شده ام در این مسیر به مساعدت همه دلسوزان استان نیاز خواهیم داشت.

سالاری در ادامه برخی از برنامه های خود را در استان تشریح کرد و بیان داشت: بهبود عملکرد دستگاهها از طریق نظارت مردم بخشی از این برنامه هاست که سامانه دریافت ارتباط مردم و دولت در استان فعال می شود و شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی سوالات و انتقادات مردم خواهد بود.

وی از مطالعات جامع توسعه  استان بوشهر خبر داد و افزود: در این طرح همه ظرفیتهای استان برای پی گیری و تکمیل هر چه سریعتر زیر ساختهای حمل و نقل استان و همچنین بهره گیری از صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در برنامه های ما قرار خواهد گرفت.

وی از تلاش برای بهبود وضعیت کشاورزی استان بوشهر و همچنین توسعه زیر ساختها شیلات، گردشگری، صید و صیادی و … خبر داد و گفت: با جذب سرمایه گذران بزرگ گامی اساسی برای اشتغال جوانان استان بر خواهیم داشت.

وی در پایان تاکید کرد: برای سرمایه گذاری در استان از همه سرمایه گذاران دعوت می کنیم و به نیابت از دولت امنیت سرمایه گذاری را در استان تضمین می کنیم و دست همه همکاران را برای پیشبرد اهداف استان به گرمی می فشاریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=109704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر