1

مسیِ مصری در آستانه پیوستن به قرمزها +تصویر

  • کد خبر : 110014
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷

پس از آنکه استیون جرارد به دلیل آسیب‌دیدگی از ترکیب لیورپول خارج شد، سرمربی این تیم بازوبند را به لوییس سوارز پر حاشیه سپرد.

هفته گذشته در فوتبال انگلیس هفته‌ای پر از حاشیه و شایعه بود.

کاپیتانی لوییس سوارز در لیورپول، نرفتن داوید لوییز به چلسی و حضور یک بازیکن جوان و مصری در آنفیلد مهم‌ترین شایعه‌هایی بودند که در هفته گذشته در لیگ انگلیس منتشر شدند اما این اخبار تاکنون به هیچ وجه از سوی منبع رسمی و معتبری تایید نشدند.

۱٫ مسیِ مصری به شدت مورد توجه لیورپول انگلیس قرار گرفته است. محمد صلاح اهل مصر که در بازل سوییس بازی می‌کند، در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا نمایش خوبی ارائه کرد. او به همراه تیمش موفق شد در دو دیدار رفت و برگشت چلسی که ژوزه مورینیو سرمربی آن است را شکست دهد. صلاح ۲۱ ساله ممکن است با ۱۲ میلیون پوند راهی آنفیلد شود تا باز هم مقابل تیم مورینیو قرار بگیرد!

 

 

۲٫ پیتر اشمایکل که پیشتر به عنوان دروازه‌بان منچستریونایتد فعالیت می‌کرد اعلام کرده دلیل نتیجه نگرفتن این تیم در فصل جاری، چهار یا پنج بازیکنی هستند که نتیجه‌های تیم برایشان اهمیتی ندارد. او از این موضوع به عنوان مسئله‌ای که می‌تواند یونایتد را به قهقرا ببرد یاد کرده اما از هیچ بازیکنی نام نبرده است. اشمایکل همچنین از دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد خواسته که در پنجره نقل و انتقال‌های ژانویه این بازیکنان را بفروشد.

 

۳٫ لوییس سوارز اروگوئه‌ای که به عنوان مهاجم در ترکیب لیورپول به میدان می‌رود و یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال در دنیا است به گفته برندن راجرز، سرمربی این تیم کاپیتان دوم باشگاه است. این بازیکن در نبود استیون جرارد، بازوبند را به بازو بست اما گفته می‌شود وی در دیدارهای آینده نیز به عنوان بازیکنی که بازوبند را در اختیار دارد ظاهر خواهد شد. این موضوع البته تایید یا تکذیب نشده است.

 

۴٫ پس از آنکه صحبت‌های زیادی که در مورد فروش داوید لوییز به بارسلونا در پنجره نقل و انتقال‌های ژانویه به گوش رسید اما ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی تاکید کرده به هیچ وجه مدافع برزیلی تیمش را به هیچ تیمی واگذار نمی‌کند. این موضوع موجب ناراحتی سران آبی‌ و اناری‌ها شده اما تغییری در نظر آقای خاص به وجود نیاورده است.

 

۵٫ پس از آنکه ژوزه مورینیو یک بار دیگر هدایت چلسی را عهده‌دار شد، بسیاری تاکید کردند جان تری و فرانک لمپارد از آن دسته بازیکنانی هستند که آینده‌شان در این باشگاه تضمین شده است. اکنون اما مورینیو با اعلام اینکه هیچ کس جایگاهی خاص ندارد تاکید کرده تمدید قرارداد این بازیکنان به عملکرد آنها بستگی دارد. این موضوع شگفتی بسیاری از کارشناسان را به دنبال داشته و به خروج و یا بازنشستگی این دو بازیکن دامن زده است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=110014

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر