3

بیانیه سازمان بسیج مستضعفین در محکوم کردن حمله اراذل و اوباش به حجت‌الاسلام فروزش

  • کد خبر : 1106
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷

سازمان بسیج مستضعفین در محکومیت حمله به آمر به معروف بیانیه‌‌ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح ذیل است: حیات راستین هر ملتی همواره در گرو شناخت، معرفت و توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های خویش است. ملت مسلمان ایران اسلامی نیز که در حال حاضر در عرصه سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و […]

سازمان بسیج مستضعفین در محکومیت حمله به آمر به معروف بیانیه‌‌ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح ذیل است:
حیات راستین هر ملتی همواره در گرو شناخت، معرفت و توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های خویش است. ملت مسلمان ایران اسلامی نیز که در حال حاضر در عرصه سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی جهان با صلابت و قدرت می‌درخشد حیات خود را مرهون آموزه‌های دین مبین اسلام می‌داند. این اسلام بود که به این ملت آبرو داد و او را در جهان سربلند کرد. همین اسلام عزیز برای صیانت از ارزش‌های والای انسانی و کرامت انسان‌ها دستوراتی دارد که لازم‌الاجرا است. رعایت حجاب و عفاف در جامعه از بدیهیات اسلام است و از اموری است که سلامت و سعادت هر جامعه‌ای را تضمین می‌کند.
اینک که جمهوری اسلامی ایران الگویی تمام عیار برای ملت‌های مسلمان جهان قرار گرفته و باعث بیداری اسلامی در جهان شده است استکبار جهانی در صدد ضربه زدن به ریشه‌های مذهبی و اسلامی و اعتقادی این ملت غیور و قهرمان است.
تحریک جوانان به سرکشی و عصیان و عدول از ارزش‌های اسلامی امری است که استکبار و ایادی آنان در دستور کار خود قرار داده‌اند و برخورد با این توطئه‌ دشمنان وظیفه الهی و قانونی و شرعی است که بر عهده همه آحاد جامعه اسلامی ما است.
اقدام اخیر چند نفر از اراذل و اوباش که با قانون شکنی و سوءاستفاده‌ از فضای امن جامعه، با ایجاد رعب و وحشت برگرفته از جاهلیت و سبک سری به سمت یکی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر جامعه اسلامی ما یعنی حجت‌الاسلام فروزش یورش برده و با ضرب و شتم وی که در حال دفاع از نوامیس این ملت بود به یکی از چشمان وی آسیب وارد کردند، از جمله اموری است که پسندیده این ملت نبوده و بسیجیان صریحا اعلام می‌کنند که هرگز تحمل چنین جنایاتی را نخواهد داشت.
سازمان بسیج مستضعفین ضمن محکوم کردن این عمل، خواستار برخورد شدید و قانونی دستگاه‌های ذیربط علی‌الخصوص قوه قضائیه و نیروی انتظامی با عوامل این واقعه بوده و مصرانه از همه مسئولین دولت و قوای انتظامی و قضایی می‌خواهد که برخورد با مظاهر بدحجابی یا به تعبیر بی‌حجابی که خود منشا بسیاری از تحریکات و شرارت افراد شرور است را آغاز کرده و مطمئن باشند که اقدامات قانونی و شرعی آنان مورد حمایت همه آحاد جامعه اسلامی است.
سازمان بسیج مستضعفین از کلیه اقشار و گروه‌ها و امت حزب‌الله می‌خواهد که از مجاری قانونی صدای اعتراض خود را بلند کنند تا هم مسئولین ذیربط در انجام وظایف قانونی خود تعجیل کرده و هم ساختار شکنان و بدحجابان و اراذل و اوباش بدانند که جامعه دیگر تحمل قانون شکنی و هنجارشکنی را ندارد و می‌بایست این حرمت شکنی‌ها از جامعه ما پاک شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر