3

مردی که ۴۱ سال به دو دختر عقب مانده ذهنی خودش تجاوز می کرد+ تصاویر

  • کد خبر : 11099
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۰۷

یک مرد اتریشی دو دختر عقب مانده ذهنی خود را ۴۱ سال زندانی کرده و به آنها تجاوز می کرده است. خانه این مرد در زادگاه هیتلر، منطقه ای نزدیک مرز آلمان است. این مرد دو دختر خود را از ارتباط با دنیای برون منع کرده و آنها را در یک اتاق کوچک زندانی کرده […]

یک مرد اتریشی دو دختر عقب مانده ذهنی خود را ۴۱ سال زندانی کرده و به آنها تجاوز می کرده است. خانه این مرد در زادگاه هیتلر، منطقه ای نزدیک مرز آلمان است.

این مرد دو دختر خود را از ارتباط با دنیای برون منع کرده و آنها را در یک اتاق کوچک زندانی کرده است ، در حال حاضر خواهر بزرگتر ۵۳ و خواهر کوچکتر ۴۵ ساله است.

انزوای کامل این دو دختر بیچاره آن هم به مدت ۴۱ سال باعث مشکلات روانی بسیار حادی برای آنها شده است،در حال حاضر این دو دختر تحت مراقبت هستند. مادر دخترها که سه سال پیش فوت شده از ماجرا خبر داشته اما به خاطر ترس بیش از اندازه از همسرش موضوع را با کسی در میان نگذاشته است.

این جنایت هنگامی فاش شد که پدر ۸۰ ساله وقتی قصد تجاوز به دختر بزرگتر را داشته است زمین می خورد و سرش آسیب می بیند . او دو روز نمیتواند حرکت کند و وقتی مامور خدمات اجتماعی برای سرکشی به او آنجا می رود مرد را کف اتاق می بیند.

افکار نیوز:به عقیده پلیس این دو خواهر از سال ۱۹۷۰ مورد تجاوز و ضرب و شتم قرار داشته و هیچ تماسی با دنیای بیرون نداشته اند. این پدر سنگدل اکنون پس از بهبودی در بیمارستان تا روز دادگاه در خانه اش تحت کنترل است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر