1

عابدینی: من برای توضیحات باید به کمیسیون اصل ۹۰ بروم

  • کد خبر : 112424
  • ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان درباره وضعیت این تیم گفت: وضعیت تیم داماش نسبت به روزهای گذشته وخیم‌تر هم شده و تمرینات تیم هم تعطیل شده است.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اینکه باشگاه داماش با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند اما استاندار و نمایندگان مجلس استان گیلان در حال تلاش هستند تا مشکلات مالی داماش را برطرف کنند.

مدیرعامل تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه اظهار داشت: جمع دارایی‌های مالک سابق باشگاه داماش گیلان خیلی بیشتر از بدهی‌هایش است. براین اساس، مالک سابق باشگاه داماش اجازه داده تا مابقی دارایی‌اش صرف باشگاه داماش گیلان شود.

وی تصریح کرد: من قرار است با بازیکنان صحبت کنم تا در تمرینات تیم حاضر شوند چراکه به تدریج مشکلات مالی تیم در حال برطرف شدن است.

عابدینی درباره حضورش در کمیسیون اصل ۹۰ گفت: من هنوز به کمیسیون اصل ۹۰ نرفته‌ام اما اعضای این کمیسیون مرا دعوت کردند تا برای توضیح مسائل به آنجا بروم.

وی در ادامه اظهار داشت: یک سری مطالب را همراه با مصادیقش بیان کردم اما مسئولان فوتبال پیگیر نشدند. همچنین، در کمیسیون اصل ۹۰ باید همه مسائل و اتفاقات را به اعضا توضیح دهم که این برای خیلی از افراد نگران کننده است.

عابدینی تصریح کرد: اگر مسئولان فوتبال همان موقعی که مسائل پشت پرده فوتبال را بیان کردم رسیدگی و با متخلفان برخورد می‌کردند الان دیگر لازم نبود به کمیسیون اصل ۹۰ بروم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان عنوان کرد: به هر حال دکتر سیار، قاسم‌پور و دایی صحبت‌هایی درباره فساد در فوتبال مطرح کردند. همچنین، مسئولان هنوز درباره احکام صادر شده اطلاع‌رسانی نکرده‌اند و معلوم نیست حکم قهرمانی را چه زمانی صادر می‌کنند.

عابدینی عنوان کرد: من برای سالم‌سازی و نجات ساختار فوتبال مطالبی را عنوان کردم به هر حال هدفم این است که فساد را از فوتبال محو کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخلاف میل قلبی برخی از افراد، باشگاه داماش گیلان منحل نمی‌شود. همچنین ما امیدوار هستیم که مشکلات مالی داماش با حمایت مسئولان ورزش استان گیلان برطرف شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=112424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر