1

قلعه‌نویی: تا زمانی که در استقلال هستم برهانی را در تیم نمی‌بینید

  • کد خبر : 113052
  • ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹

امیر قلعه‌نویی گفت: اگر آرش برهانی واقعا کاری کرده باشد، دیگر تا زمانی که من در استقلال هستم او را در تیم نخواهید دید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار تیم های راه‌آهن و استقلال که با برد یک بر صفر آبی‌ها همراه بود، گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم از تیم خوب راه آهن سه امتیاز را بگیریم. بارها گفته‌ام که جایگاه راه آهن پایین جدول نیست؛ چون تیمی که در طول ۹۰ دقیقه چند بار تاکتیکش را عوض می‌کند، یعنی تیم بسیار خوبی است.

وی که در نشست خبری پس از دیدار با راه‌آهن صحبت می کرد، در ادامه گفت:‌ از مسئولان استادیوم تختی تشکر می‌کنم چرا که وضعیت زمین نسبت به بازی قبلی بهتر بود اما باز هم تاکید می‌کنم که دولت و شخص دکتر روحانی باید توجه ویژه‌ای به ورزشگاه‌ها داشته باشند و با اختصاص بودجه آنها را تجهیز کنند ورزشگاه‌های تختی و آزادی می‌توانند قشنگ‌ترین ورزشگاه‌های خاور میانه باشند.

قلعه‌نویی درباره رفتار برهانی پس از تعویض شدن که با پا به یخدان کنار نیمکت ضربه‌ای وارد کرده بود و به رختکن رفت، گفت: همین الان که از نشست بروم فیلمش را نگاه می‌کنم اگر واقعا چنین کاری کرده باشد، دیگر تا زمانی که من در استقلال هستم آرش را در تیم نخواهید دید.

سرمربی استقلال درباره نیمکت کم‌تعداد تیمش نیز گفت: در میان بازی می‌خواستم حسینی را به جای آندو به زمین بفرستم که گفتند نمی‌شود! دو بازیکن سه اخطاره هم داشتیم که اگر بودند به مشکل نمی‌خوردیم.

قلعه‌نویی در پایان گفت: تیم مال هواداران است و آن‌ها چه بیایند و چه نیایند، تیم مال آن‌هاست. از آن‌ها تشکر می کنم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بیشتر بیایند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=113052

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر