2

وضعیت ظاهری زنان راننده باید با عکس گواهینامه آنان مطابقت داشته باشد.

  • کد خبر : 11480
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳

سردار احمدرضا رادان در حاشیه رزمایش طرح دوم تعطیلات تابستانه ۹۰ با اشاره به نتایج اجرایی‌شدن قانون جدید راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه اجرای قانون در کاهش تخلفات، تصادفات و متوفیان و مصدومان کمک بسیاری کرده است، گفت: تنها اجرای قانون به کاهش تخلفات و تصادفات کفایت نمی‌کند و حضور همه دستگاه‌ها و اجرای […]

سردار احمدرضا رادان در حاشیه رزمایش طرح دوم تعطیلات تابستانه ۹۰ با اشاره به نتایج اجرایی‌شدن قانون جدید راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه اجرای قانون در کاهش تخلفات، تصادفات و متوفیان و مصدومان کمک بسیاری کرده است، گفت: تنها اجرای قانون به کاهش تخلفات و تصادفات کفایت نمی‌کند و حضور همه دستگاه‌ها و اجرای مسوولیت‌های آن می‌تواند بر اجرای این قانون اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان متوفیان تصادفات در جاده‌ها با کاهش یکهزار نفری روبرو شده است، گفت: میزان مصدومان نیز هفت هزار نفر کاهش یافته است که این آمار بی‌نظیری است.

وی افزود: کاهش میزان مصدومان و متوفیان ناشی از تصادفات جاده‌ای در حالی است که بر اساس گزارشات دریافتی میل افراد به سفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اجرایی‌شدن طرح کنترل الکترونیک جاده‌های کشور آن را اثرگذار عنوان کرد و گفت: تلاش پلیس برای استفاده از وسایل الکترونیکی در جاده‌ها بی‌اثر نبوده و در حال حاضر مسیر‌ تهران ـ مشهد، تهران ـ اصفهان تحت کامل پوشش‌های دوربین‌های الکترونیکی است.

به گفته وی ماموران پلیس در تلاشند که مسیرهای شمالی کشور از جمله جاده تهران ـ مازندران و تهران ـ گیلان را تحت پوشش کامل دوربین قرار دهند.

وی با اشاره به انعقاد قراردادی بین پلیس‌راه و سازمان راهداری گفت: بر اساس این قرارداد دو هزار کیلومتر دیگر از جاده‌های کشور تحت پوشش دوربین قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تشکیل پلیس‌راه روستایی افزود: حدود دو هزار نفر نیرو وارد پلیس‌راه شده‌اند تا از این پس پلیس در جاده‌های روستایی پرتردد حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه تا امروز بالغ بر یکهزار نفر از متخفان عدد منفی ۳۰ را کسب کرده‌اند و گواهینامه آنان ضبط شده است، گفت: سه هزار نفر از رانندگان نیز در معرض ضبط گواهینامه قرار دارند که اگر رفتار ترافیکی خود را اصلاح نکنند گواهینامه آنان نیز ضبط خواهد شد.

رادان افزود: پنج راننده نیز از زمان اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی رکورددار شده‌اند و بر این اساس توانسته‌اند ۸۰ نمره منفی را به خود اختصاص دهند که ماموران پلیس برای این افراد آموزش‌های ویژه‌تری در نظر گرفته‌اند.

وی در ادامه با رد ضبط گواهینامه رانندگان زن بدحجاب گفت: این مساله در مقررات راهنمایی و رانندگی منظور نشده است و این شایعات صحت ندارد.

به گفته وی وضعیت ظاهری زنان راننده باید با عکس گواهینامه آنان مطابقت داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به اجرایی شدن بیمه ۹۰ میلیونی گفت: این مساله باید توسط مسوولان ذی‌ربط بررسی شود اما در حوزه پلیس باید گفت که اگر راننده بداند که هزینه تخلفات ان بسیار سنگین است از انجام تخلفات خودداری می‌کند.

افق – ایسنا:جانشین فرمانده ناجا در مورد فعالیت مجدد شرکت اوریف‌لیم گفت: ممکن است شرکت‌های هرمی در بازه‌ای از زمان نسبت به تغییر نام خود اقدام کنند که اگر فعالیت این شرکت‌ها مطابق با قوانین ایران مغایرت داشته باشد پلیس با آنان برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ممکن است شرکت‌های هرمی پس از مدتی در قالب‌های جدید به فعالیت‌ خود ادامه دهند، گفت: گاهی این شرکت‌ها در قالب ارائه هدیه، فروش وسایل و تخفیف به فعالیت هرمی خود ادامه می‌دهند که ماموران پلیس در پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت در صورت تعیین صحت این مساله با آنان برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر