1

جنجال پیراهن فلسطین در لیگ شیلی + تصویر

  • کد خبر : 115372
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵

دپورتیوو پالستینو باشگاهی است که مهاجران فلسطینی در سال های دهه ۱۹۲۰ در شیلی تاسیس کردند و اکنون یکی از تیم های لیگ دسته اول این کشور است.

فدراسیون فوتبال شیلی اعلام کرد باشگاه دپورتیوو پالستینو نمی تواند از پیراهن های جدیدش که جنجال زیادی در فوتبال این کشور ایجاد کرد، در دیدارهای آینده استفاده کند.

سایت گل:دپورتیوو پالستینو باشگاهی است که مهاجران فلسطینی در سال های دهه ۱۹۲۰ در شیلی تاسیس کردند و اکنون یکی از تیم های لیگ دسته اول این کشور است.

این باشگاه در پیراهن های جدیدش به جای شماره ۱، از نقشه فلسطین استفاده کرد اما آنچه باعث جنجال شد این است که در این نقشه، حتی قسمت هایی که اسرائیلی ها ادعای مالکیت بر آن را دارند هم به عنوان بخشی از فلسطین در نظر گرفته شده است.

اولین بار پاتریک کیبلیسکی، رئیس باشگاه نوبلنسه به این مسئله اعتراض کرد و پس از آن، جراردو گورودیسچر، رئیس مرکز یهودیان شیلی، خواستار عذرخوهی رسمی باشگاه دپورتیوو پالیستینو به دلیل استفاده از این نقشه روی پیراهن های شان شد.

فدراسیون فوتبال شیلی باشگاه پالستینو را ۱۳۰۰ دلار جریمه کرد و اعلام کرد این باشگاه دیگر نباید از پیراهن هایی که نمادهای سیاسی، مذهبی، اجتماعی و … دارد، استفاده کنند. این فدراسیون به دپورتیوو پالستینو اجازه داد پیراهنهای  فصل گذشته اش را در دیدارهای بعدی به تن کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=115372

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر