2

صدها هزار موشک ما پشت دیوار اسرائیل آشیانه کرده‌اند

  • کد خبر : 117136
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵

امام جمعه مشهد گفت: گزینه نظامی آمریکا ۳۵ سال قبل از روی میز آن طرف تر رفت و آنها هیچ کاری نکردند.

 آیت الله احمد علم الهدی ظهر جمعه در جمع زائران و مجاوران نمازگزار حرم رضوی اظهار کرد: امروز آمریکا می گوید همه گزینه ها روی میز است، شما صدبار سرتان را به سنگ می زنید که این حرف را می زنید.

افق نیوز/امام جمعه مشهد گفت: بعد از رفتن شاه فرمانده ناتو به ایران آمد و در پادگان عشرت آباد از عوامل شاه رژه دید، اما در آن زمان هم که گزینه های نظامی شان از روی میز این طرف تر آمد، چون خدا اراده کرده بود نتوانستند هیچ کاری انجام دهند.
آیت الله علم الهدی خطاب به آمریکاییها گفت: ای بدبخت ها شما در این ۳۵ سال چه کاری می توانستید بکنید که نکردید و ما می دانیم که شما توان هیچ کاری را ندارید.
امام جمعه مشهد گفت: گزینه نظامی آمریکا ۳۵ سال قبل از روی میز آن طرف تر رفت و آنها هیچ غلطی نکردند و فقط مثل سگ پارس کردند.
وی تصریح کرد: صدها هزار موشک ما پشت دیوار اسرائیل آشیانه کرده اند و شاید به چند لحظه نرسد که همه توان آمریکا در منطقه نیست و نابود شود و این توان نظامی ما است.
امام جمعه مشهد اظهار کرد: به خاطر تصمیم کارگزاران ما و برای اینکه ظرفیت دیپلماسیمان فعال شود اجازه دادیم یک قراردادی بسته شود و هر روزی که بخواهید یاوه سرائهایتان حتی با یک تکان نشان دهید همه چیز فناوری هسته ای ما سر جای خودش باز خواهد گشت.
آیت الله علم الهدی گفت: همانطور که قبلا و پس از سه سال تعلیق هسته ای به فرمان رهبری پلمپ ها شکسته شد و فناوری هسته ای ما به اوج خودش رسید.
وی تصریح کرد: پس اگر ما قراردادی بسته ایم که دنیا از ما نترسد و بداند و ما اهل سلاح هسته ای و کشتار نیستیم آمریکاییها نباید فکر دیگری با خودشان بکنند.
امام جمعه مشهد افزود: اگر بعد از گذشت هزار و ۱۷۰ سال امام زمان ما نیامده اند به این دلیل بوده که ما به دنبال امام زمان راه نیافته ایم و اگر می خواهیم ایشان بیایند باید راه بیافتیم و مانع را برداریم و دنیا را آماده کنیم تا سکوی پرش امام زمان آماده شده و ایشان ظهور کنند.
آیت الله علم الهدی اظهار کرد: در انقلاب اسلامی بر ما ثابت شد در آنجاییکه مردم بخواهند و راه بیافتند برکات الهی آنها را در بر خواهد گرفت.
وی افزود: به طوریکه هیچ دشمنی از پس آنها بر نخواهد آمد، تمام دنیا نمی خواستند امام به ایران بیاید چون می دانستند اگر امام وارد ایران شود قطعا پیروز خواهد شد و همه کار هم کردند که این اتفاق بیافتد و حتی تلاش کردند هواپیما امام را بزنند، اما امام آمدند و انقلاب پیروز شد.
به گزارش مهر، امام جمعه مشهد تصریح کرد: عجیب است که عده ای از دوستان هم عقیده داشتند که امام نباید به ایران بیایند، اما امام جز مردم و مردم جز امام کسی را نداشتند و امام با هواپیما دشمن دیدید که به کشور آمد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=117136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر