1

شکر نعمت تنها به دعا نیست بلکه باید این شکر را کاربردی کنیم

  • کد خبر : 122248
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸

امام جمعه مشهد خطاب به مردم و مسئولان گفتند:شکر نعمت تنها به دعا نیست بلکه باید این شکر را کاربردی کنیم و مردم باید در عرصه اقتصاد و فرهنگ فعال شوند

به گزارش مهر، آیت الله احمد علم الهدی ظهر جمعه در جمع زائران و مجاوران رضوی با اشاره به مسائل فرهنگی کشور اظهار کرد: در پدافند فرهنگی در مقابله با بی حجابی ها، بی عفتی ها و پرده بریها مردم مامور اجرای فرمان رهبری هستند و در کنارشان مدیریت جهادی مسئولان است و اگر این مدیریت جهادی نباشد عزم ملی ابتر خواهد شد.

امام جمعه تصریح کرد: اگر یک وزیری بیاید بگوید من قدرت برطرف کردن دغدغه های فرهنگی رهبری را ندارم باید در مقابل این طرح چکار کرد در انتخابات اگر آقایی بیاید بگوید من توان ندارم آیا مردم به وی رای میدهند.
آیت الله علم الهدی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور روز اول می گفت من آمده ام در خدمت رهبری باشم چشم رئیس جمهور و مجلسی ها روشن!با یک چنین وزیر فرهنگی که بیاید بگوید من نمی توانم مطالبات فرهنگی رهبری را اجرا کنم.
وی با اشاره به شکست دشمنان ایران در سوریه و اروپا افزود: دشمنان انقلاب در همه جای دنیا از ما شکست خورده اند و امروز انقلاب نارنجی اشان هم با تجزیه یک کشور خاکستر شد.
امام جمعه مشهد افزود: در سال گذشته دو بینش متضاد سیاسی در کشور ما وجود داشت که یکی از بینش ها معتقد به مذاکره و دست به سمت دشمن دراز کردن بود تا بتواند تحریم ها را لغو کند و مشکلات اقتصادی را حل کنند و در مقابل بینش دیگرمی گفت باید در مقابل دشمن بیاستیم و در مقاومت بیافزاییم.
آیت الله علم الهدی گفت: اما در مقابل این دو بینش تنها یک راه مشکل گشا بود که باعث شد ملت متحد و یکپارچه در یک خط قرار گیرند و آن نعمت رهبری بود.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری از یک طرف با بیان سیاست نرمش قهرمانانه راهبرد پنجره باز کردن به سوی غرب را مطرح کردند و از سوی دیگر با طرح آسمانی فرهیخته پرور اقتصاد مقاومتی این سیاست مقاومت در برابر دشمن را مطرح کردند و به این طریق هر دو طرفدار سیاست مقاومت و مذاکره قرار گرفتند.
امام جمعه مشهد خطاب به مردم و مسئولان تصریح کرد: شکر نعمت تنها به دعا نیست بلکه باید این شکر را کاربردی کنیم و مردم باید در عرصه اقتصاد و فرهنگ فعال شوند و آنهایی که در یک کارخانه کار می کنند مرد و مردانه وارد میدان شوند و پای کار بایستند و آن سرمایه ای که فرمان تولید را در دست دارد توجه کند که مقام معظم رهبری فرمان عزم ملی صادر فرموده اند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=122248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر