1

اعتراض نمایندگان به روحانی کذب است

  • کد خبر : 117166
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶

عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس گفت:سازمان صدا و سیما در انتخاب مجری برنامه‌های خود مستقل است و کسی نمی‌تواند برای آن تعیین تکلیف کند

عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس گفت: خبر اعتراض اکثریت نمایندگان ادوار مجلس به تأخیر در پخش گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور کذب است و این اظهارنظرها تنها از سوی عده قلیلی از افراد که ریشه در فتنه و انحراف دارند، مطرح می‌شود.

محمدکریم عابدی نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اعتراض گسترده نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی به تأخیر صورت گرفته در پخش گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور توسط سازمان صدا و سیما توسط برخی رسانه‌های دولتی گفت: این خبر درست نیست و تنها عده قلیلی از افراد معلوم‌الحال هستند که اینگونه اظهارات را مطرح می‌کنند.

وی افزود: کسانی که اینگونه مباحث را مطرح می‌کنند اظهاراتشان از سر خیرخواهی نیست و اینگونه اظهارات و اقدامات ریشه در فتنه سال ۸۸ و انحراف دارد.

عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سازمان صدا و سیما در انتخاب مجری برنامه‌های خود مستقل است و کسی نمی‌تواند برای آن تعیین تکلیف کند و ما از مردم می‌خواهیم تا در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن پاسخ اینگونه افراد را بدهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=117166

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر