1

تلاش خانواده پروین برای دور کردن او از پرسپولیس

  • کد خبر : 121275
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵

نزدیکان سلطان قصد دارند تا با توجه به شرایط نامطلوبی که بر پرسپولیس حاکم است، وی را از پذیرفتن چنین تعهد سنگینی بر حذر دارند.

تصور اینکه علی پروین جانشین محمد رویانیان شود تصور سختی بود. حتی تا آخرین روزهای مدیریت رویانیان نیز خبری از بازگشت مقتدرانه سلطان نبود.

در واقع این اتفاق یکی از سورپرایزهای لیگ سیزدهم بود که فاصله‌ای کیلومتری به لحاظ اهمیت از سایر سوژه‌ها داشت. اما با ورود پروین و قرار گرفتن وی در راس ساختار مدیریتی، بسیاری از مشکلات و نواقص این باشگاه نیز مشخص شد.

در حالی که محمد رویانیان کمتر اجازه می‌‌داد تا مشکلات مربوط به باشگاه و تیم به بیرون درز پیدا کند اما با آمدن پروین فضای محصور باشگاه نیز شکسته شد تا بسیاری از شائبه‌های مدیریتی در خصوص رویانیان و همکارانش رنگ و بوی تلخ واقعیت بگیرد.

در واقع این سوء مدیریت‌ها سبب شد تا کار سلطان برای جمع و جور کردن اوضاع و احوال پرسپولیس سخت‌تر از حد معمول و استاندارد شود. به طوری که از همان ثانیه نخستین که پروین کارش را به عنوان سرپرست و سپس به عنوان مدیرعامل آغاز کرد، مشکلات تیم در باشگاه نیز روی سر او خراب شدند تا اینکه پروین این روزها هجمه‌های بسیاری را به خصوص از منظر اقتصادی تحمل می‌‌کند.

  از همین رو شنیده می‌‌شود که نزدیکان و دوستان سلطان قصد دارند به هر طریقی که شده او را از شرایطی که برایش در پرسپولیس به وجود آمده دور کنند.

  سلطان که برای رتق و فتق امور نابسامان باشگاه مجبور است پس از مدت ها زمان زیادی را در جلسات و مجمع‌های خصوصی و… بگذارند، موجبات نگرانی خانواده اش را فراهم آورده است.

  از این رو نزدیکان سلطان قصد دارند تا با توجه به شرایط نامطلوبی که بر پرسپولیس حاکم است، وی را از پذیرفتن چنین تعهد سنگینی بر حذر دارند.

  این در حالی است که پیش از این وزیر ورزش بارها به حمایت از حضور پروین در پرسپولیس تاکید داشته است و بعید است به این راحتی گزینه مورد اعتمادش را کنار بزند.

  حالا باید دید در این میان در نهایت خانواده سلطان موفق به اجرایی کردن هدف خود می‌‌شوند یا آنهایی که روی مدیر عاملی پروین در پرسپولیس برای فصل آینده حساب باز کرده و سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

روزنامه نود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=121275

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر