2

مذاکره چند باشگاه متمول با ستاره های استقلال

  • کد خبر : 121538
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۴

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: «این بدترین اتفاق ممکن است که ۱۵ بازیکن پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا در پایان فصل قراردادشان به اتمام برسد.»

سید محمد کاظم اولیایی درباره نتایج ضعیف استقلال در آسیا در فصل جاری عنوان کرد: «استقلال قهرمان دوباره در باشگاه های آسیا است و وقتی به جدول فعلی لیگ قهرمانان نگاه می کنیم باعث تاسف است که چنین جایگاهی را می بینیم. خود این رتبه باعث می شود که اعتماد به نفس مجموعه پایین بیاید و برگرداندن اعتماد به نفس یکی از وظایف اصلی مدیریت ستادی و مدیریت فنی است.»

 

وی ادامه داد: «من معتقدم استقلال همین حالا هم می تواند به جدول بازگردد. یک مسابقه مهم و حیاتی مقابل الجزیره در پیش است که با پیروزی در این دیدار می توان به آینده امیدوار بود. مشروط بر اینکه در میان کل مجموعه یک همدلی واقعی به وجود بیاید. این پیروزی می تواند مانند یک مسکن قوی عمل کند تا در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان تیم امیدوارانه تر عمل کند.»

اولیایی تاکید کرد: وقتی تمرکز تشکیلات به هم می خورد تاثیر منفی اش را می گذارد. الان نه کادر فنی استقلال تمرکز دارد و نه بازیکنش و نه کادر ستادی اش. اگر روند فعلی ادامه داشته باشد وضعیت در آینده بدتر از این هم می شود.»

وی درباره اینکه در پایان فصل قرارداد بسیاری از بازیکنان استقلال به اتمام می رسد گفت: «الان انتهای فصل نزدیک است و فصل نقل و انتقالات نزدیک می شود. طبعا این موارد حواشی را در پی دارد. از منبع موثقی شنیده ام برای فصل آینده مذاکراتی با برخی بازیکنان استقلال از سوی چند باشگاه متمول صورت گرفته است. این بدترین اتفاق ممکن است که ۱۵ بازیکن پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا در پایان فصل قراردادشان به اتمام برسد چون این مساله باشگاه های دیگر را تحریک می کند که با این بازیکنان تاثیرگذار وارد مذاکره شوند و حتی قراردادهایی را هم امضا کنند. بنابراین کار سختی در انتظار مدیریت باشگاه است و باید بلافاصله پس از پایان لیگ با بازیکنان برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شوند.»

اوج نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=121538

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر