2

افشای جزییات جدیدی از زندگی شخصی «حسنی مبارک»، دیکتاتور مصر

  • کد خبر : 12307
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۸:۲۰

مسئول امنیت و حراست گارد ریاست جمهوری مصر در گفت‌وگویی جنجالی، جزییات جدیدی از زندگی شخصی «حسنی مبارک»، دیکتاتور سابق مصر را فاش کرد. «شفیق البنا» که از سال ۱۹۷۵ میلادی تا سال ۲۰۰۰، همواره همراه «حسنی مبارک» بود، در این گفت‌وگو فاش کرد که مبارک دائم‌الخمر بوده و همواره از شنیدن آیات قرآن نفرت […]

مسئول امنیت و حراست گارد ریاست جمهوری مصر در گفت‌وگویی جنجالی، جزییات جدیدی از زندگی شخصی «حسنی مبارک»، دیکتاتور سابق مصر را فاش کرد.

«شفیق البنا» که از سال ۱۹۷۵ میلادی تا سال ۲۰۰۰، همواره همراه «حسنی مبارک» بود، در این گفت‌وگو فاش کرد که مبارک دائم‌الخمر بوده و همواره از شنیدن آیات قرآن نفرت داشت.

وی در این باره گفت: به جز در مناسبت‌های خاص مانند عید فطر و برخی مناسبت‌های دینی، هیچ گاه ندیدم که «مبارک» نماز بخواند. او حتی در نماز جمعه‌هایی که هر هفته در مساجد مصر برگزار می شد، شرکت نمی‌کرد.

به گزارش تابناک، «البنا» در ادامه افزود: «علاء» تنها فرزند مبارک بود که نماز می خواند، ولی «جمال» نیز مانند پدرش نماز نمی‌خواند، مگر در مناسبت‌های خاص و آن هم به همراه شمار بسیاری محافظ و اسکورت در مسجد، تا جلب توجه کند.

مسئول سابق امنیت و حراست گارد ریاست جمهوری مصر در ادامه افزود: «مبارک» دائم‌الخمر بود. او به مشروبات الکلی اعتیاد داشت. خودش ـ مبارک ـ یک بار در یادآوری خاطراتش برایم می‌گفت: وقتی «أنور سادات»، رئیس‌جمهور مصر پیش از مبارک، من را به عنوان معاون خود برگزید، از خوشحالی تا صبح نخوابیدم و مشروب خوردم.

«شفیق البنا» همچنین گفت: سخن گفتن درباره برخی چیزها مانند مرگ، نماز، قرآن و غیره نزد حسنی مبارک ممنوع بود، زیرا او از این مسائل نفرت داشت.

وی درباره علت سقوط رژیم مبارک نیز گفت: به نظر بنده، جمال مبارک، علت اصلی سقوط رژیم پدرش بود و بر این باورم، یکی از دلایل سقوط رژیم مبارک، رفتارها و کارهای جمال بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر