0

اجازه نمی‌دهیم دشمنان ملت از مردم سلب امنیت کنند

  • کد خبر : 124242
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰

وزیر اطلاعات با بیان اینکه رویکرد وزارت اطلاعات تحقق و تقویت احساس امنیت در بین آحاد مردم است، گفت: اجازه نمی‌دهیم دشمنان ملت از مردم سلب امنیت کنند.

به گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات امروز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی، گفت: رویکرد وزارت اطلاعات در دولت یازدهم تحقق و تقویت احساس امنیت در بین آحاد مردم است.

وی افزود: با کسانیکه بخواهند به امنیت و آسایش جامعه خدشه وارد کنند، برخورد می‌شود و اجازه نمی‌دهیم دشمنان ملت از مردم سلب امنیت کنند.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: فرهنگ جامعه، پشتوانه امنیت آن است و شکوفایی اقتصادی در گرو فرهنگ جهادی و مشارکت همگانی است.

علوی ادامه داد: حماسه ۸ سال دفاع مقدس جلوه‌ای از حضور مردم در تامین امنیت کشور بود و مردم نشان دادند که همیشه با وحدت و همدلی در مقاطع مختلف حماسه آفرین بوده‌اند.

وی تصریح کرد: از نگاه دولت یازدهم همه جناح‌های سیاسی برای خدمت به مردم پا به عرصه گذاشته‌اند و بر این اساس در زیر چتر حمایتی ولایت فقیه به فعالیت می‌پردازند.

وزیر اطلاعات افزود: مدیران کشور سرمایه‌های ارزشمند تلقی می‌شوند و اگر چنانچه مشاهده شود مدیری دچار لغزش است، با نگاه صیانتی هدایت خواهد شد.

علوی همچنین به جایگاه خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: این استان با داشتن فرهیختگان و علمای نامی و همچنین برخورداری از فرهنگ ایمانی جزو افتخارات ایران اسلامی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=124242

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر