2

دیروز شهدا، امروز فتنه‌گران، فردا…؟ +تصاویر و سند

  • کد خبر : 12579
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴

علی کریمی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، در اقدامی تامل برانگیز پبراهنی که در لیگ قهرمانان به همراه باشگاه شالکه بر تن داشت را به خانواده یکی از کشته شدگان آشوب‌های فتنه ۸۸  هدیه کرد، اقدامی که با ذوق زدگی سایت های حامی این جریان همراه شد. البته این بازیکن  پیش تر و در جریان فتنه […]

علی کریمی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، در اقدامی تامل برانگیز پبراهنی که در لیگ قهرمانان به همراه باشگاه شالکه بر تن داشت را به خانواده یکی از کشته شدگان آشوب‌های فتنه ۸۸  هدیه کرد، اقدامی که با ذوق زدگی سایت های حامی این جریان همراه شد.

البته این بازیکن  پیش تر و در جریان فتنه ۸۸ خوش خدمتی اش را به آنها نشان داده بود اما اگر حرکت کاپیتان این روزهای  پرسپولیس را کنار اعلام حمایتش از جریان فتنه که با بستن دستبند سبز در بازی تیم ملی ایران و کره جنوبی قرار دهیم، درک افکار کریمی کار سختی نخواهد بود.
شاید علی کریمی فراموش کرده  ۳ سال پیش برای اینکه دوباره به پیراهن تیم ملی برسد چگونه از نام شهدا و جانبازان یاد می کرد و امروز که همه چیز بر وفق مراد است و بازوبند کاپیتانی تیم ملی و پرسپولیس دو دستی پیش کش این آقا شده! حالا وقت سواری روی موج دیگری رسیده است.
کریمی اگر فراموش کرده، مردم یادشان نرفته او در نامه اش برای رسانه ها نوشت: « من و امثال من در مقابل قهرمانان واقعی که همانا شهدا و جانبازان هستند هیچ منتی بر این مردم نداریم. اینکه پوشیدن پیراهن تیم ملی نصیب من و امثال من شده ثمره جانفشانی های عزیزانی است که با فدا کردن خود به ما این فرصت را داده اند. تیم ملی جایگاه بهترین و شایسته ترین فرزندان این آب و خاک است و ارثیه پدری هیچکس نیست. امیدوارم مسئولینی که امروزه این امانت بدست آنها سپرده شده بدون کوچکترین حب و بغضی بهترین ها و آماده ترین ها را برای شادی دل مردم بکار گیرند.»
علی کریمی که به عنوان بازیکنی نظم‌گریز و با اخلاق تند و خودمحورانه مشهور است و به همین دلیل نیز از تیم ملی اخراج شد، در کارنامه غیرفوتبالی اش روزه خواری و اخراج از باشگاه استیل آذین را نیز دارد، موضوعی که بایستی با برخوردی جدی همراه می شد که از سوی مالک باشگاه چنین نشد.

به هر حال حساب و کتاب علی کریمی تا امروز درست از آب درآمده، دیروز با خون شهدا و جانبازان و امروز با خون قربانیان فتنه و فردا …؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. چرا همه چیزو اونطوری که دوست دارین به هم ربط میدین.علی کریمی گفت مچ بندای سبز رو نکونام از جانمازش به بچه های تیم ملی داد
    نگین خبر ندارین که خوب هم دارین
    اگر هم خبر ندارین خواهشا دیگه فعالیت خبری نکنین
    کسی که موضعشو قبلاً در مورد شهدای عزیز بیان کرده هیچ وقت حاضر نیست موضعشو عوض کنه.
    رهبر فرزانمون همیشه میگه به مسایل فرعی اهمیت ندید.پس چرا همش دنبال بزرگنمایی و تخریب این و اون هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    راستی اگه فکر میکنین بازیتون بهتر از علی کریمیه و میتونین به فوتبال کمک کنید بفرمایید:

  2. چی شده بود خلاصه ؟ اینو آمریکا و اسرائیل کشته بودن که چرا شما عصبی شدین ؟؟

  3. زیادی شور کردی.
    علی کریمی همیشه و همه جا محبوب قلب همه ایرانیان است. وظیفه رسانه ای شما تخریب افراد است نه یاد آوری سوابق طلایی آنها.
    مگر آن کسی که به قول شما کشته شده فقته ۸۸ است یک جوان ایرانی نبود. من خودم مجروح جنگی ۶۰ درصد هفت سال دفاع مقدس هستم و جنگ را با مسائل دیگر مخلوط نمی کنم. شما واقعا کاسه داغتر از آش هستید و مسلما نویسنده این مطلب سن و سالش به دوران دفاع مقدس نمی رسد.
    اگر دین ندارید آزاده مرد باشید. امام حسین (ع)

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر