2

کیومرث هاشمی نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال مدارس آسیا شد

  • کد خبر : 12696
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۳

با برگزاری سی و نهمین مجمع فدراسیون فوتبال مدارس آسیا که روز گذشته در شهر ‘اوبان راچاتی’ تایلند برگزار شد، ایران بالاخره در فدراسیون فوتبال مدارس آسیا صاحب کرسی خود شد و کیومرث هاشمی با کسب قاطع آرا جایگاه نایب رئیسی دوم فدراسیون فوتبال مدارس آسیا را برای آموزش و پرورش ایران به ارمغان آورد. […]

با برگزاری سی و نهمین مجمع فدراسیون فوتبال مدارس آسیا که روز گذشته در شهر ‘اوبان راچاتی’ تایلند برگزار شد، ایران بالاخره در فدراسیون فوتبال مدارس آسیا صاحب کرسی خود شد و کیومرث هاشمی با کسب قاطع آرا جایگاه نایب رئیسی دوم فدراسیون فوتبال مدارس آسیا را برای آموزش و پرورش ایران به ارمغان آورد.
پایگاه خبری افق:ریاست این فدراسیون برعهده ‘سومبات’ تایلندی است که همزمان معاونت وزیر ورزش تایلند را بر عهده دارد، نایب رئیسی اول این فدراسیون نیز بر عهده ‘گورین’ از کشور چین است که وی نیز معاون ورزشی آموزش و پرورش کشورش است و از این پس کیومرث هاشمی باید به مدت دو سال در جایگاه نایب رییسی دوم به جای نایب رییس پیشین که از مالزی بود، بنشیند.
در سی و نهمین مجمع فدراسیون فوتبال مدارس آسیا جدای از کرسی نایب رییسی دوم، ایران به عنوان میزبان چهلمین دوره مسابقات فوتبال مدارس زیر ۱۸ سال آسیا و نخستین میزبان تاریخ فوتسال قهرمانی مدارس آسیا در سن زیر ۱۸ سال انتخاب شد که هر دوی این رقابت‌ها در شهریور سال ۹۱ برگزار خواهد شد.
در همین مجمع، جلال چراغپور کارشناس برجسته فوتبال و مربی باسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان نیز به عضویت کمیته فنی فدراسیون فوتبال مدارس آسیا در آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر