3

بارسلونا در میان بهترین تیم‌های تاریخ جای دارد

  • کد خبر : 12759
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۲۸

سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد اعلام کرد بارسلونا بهتربن تیم تمام ادوار نیست. به گزارش مشرق و به نقل از اسوشیتدپرس، سر الکس فرگوسن که برای دریافت جایزه تور ورگاتا به دانشگاه رم دعوت شده بود، در دانشگاه حاضر و جایزه خود را دریافت کرد. زمانی که از فرگوسن در مورد بهترین تیم تاریخ فوتبال سؤال شد، […]

سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد اعلام کرد بارسلونا بهتربن تیم تمام ادوار نیست.

به گزارش مشرق و به نقل از اسوشیتدپرس، سر الکس فرگوسن که برای دریافت جایزه تور ورگاتا به دانشگاه رم دعوت شده بود، در دانشگاه حاضر و جایزه خود را دریافت کرد.

زمانی که از فرگوسن در مورد بهترین تیم تاریخ فوتبال سؤال شد، در پاسخ گفت: بارسا در میان بهترین تیم‌های تاریخ جای دارد ولی بدون شک بهترین تیم نیست. میلان با بازیکنانی مانند فرانکو بارزی، کارلو آنچلوتی، روبرتو دونادونی و بازیکنان هلندی خود نیز یکی از بهترین تیم‌ها بود. تیمی که تحت هدایت آریگو ساچی قرار داشت و در سال‌های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۰ توانست دو بار پیاپی قهرمان اروپا شود.

سرمربی منچستر ادامه داد: در فوتبال همه حافظه‌ها کوتاه است. اکنون همه در مورد این‌که بارسلونا بهترین تیم تاریخ است صحبت می‌کنند. باید یادآور شوم بارسا در حال انجام کاری است که میلان ۲۰ سال پیش انجام داده بود. به نظر من نمی‌توان تیمی را به عنوان بهترین تیم تاریخ معرفی کرد زیرا چنین تیمی وجود ندارد. تنها چیزی که می‌توان در ذهن نگه داشت این است که یک تیم در برهه‌ای از تاریخ خود، ترکیب فوق‌العاده‌ای داشته است.

فرگوسن تاکید کرد: در این زمینه می‌توان به تیم رویایی هلند در دهه ۷۰ میلادی، بایرن مونیخ و سلتیک که در سال ۱۹۶۷ توانست تیم پر قدرت اینتر را در بازی‌های اروپایی شکست دهد، اشاره کرد. بازیکنانی که در سلتیک بازی می‌کردند مانند انسان‌هایی بودند که با قدرت دید ۲۵ کیلومتری به دنیا آمده‌اند.

پیرمرد اسکاتلندی در مورد خوزه گفت: هیچ مشکلی با اشتیاق او برای رسیدن به پیروزی ندارم. زمانی که جوان بودم، روی نیمکت اشتیاق بسیار بیشتری برای رسیدن به پیروزی از خودم نشان می‌دادم. همواره در کنار زمین حضور داشتم و با حرکت‌های دست و سر با بازیکنانم حرف می‌زدم. باید بگویم ذات مورینیو است که او را به انجام چنین کارهایی وامی دارد.

فرگوسن اضافه کرد: زمانی ‌که مورینیو سرمربی پورتو بود و برای بازی با یونایتد به اولدترافورد آمده بود، با شور زیادی در کنار زمین بالا و پائین می‌پرید. به خودم گفتم آیا من نیز مانند او این کارها را انجام می‌دادم؟!  مردم اشتیاق او را درک می‌کنند و هواداران نیز می‌دانند که خوزه برای آن‌ها و بازیکنان تیم است که تلاش می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر