1

جنجال خرید میلیاردی رضا ضراب در رسانه های ترکیه/ عکس

  • کد خبر : 127802
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰

خرید ۲۵ میلیون دلاری دو ویلا در کنار هم توسط رضا ضراب واکنش های مختلفی را از طرف رسانه های این کشور بهمراه داشت

رضا ضراب که پس از دستگیری در پرونده مبارزه با فساد مالی ترکیه توجه تمامی رسانه ها را به خود جلب کرده بود پس از آزادی مشروط خود نیز همچنان خبر ساز است.

مجله اینترنتی فرانشرضراب که ممنوع الخروج است با خرید دو ویلا به ارزش ۲۵ میلیون دلار در بهترین نقطه استانبول و در کنار تنگه بسفر جنجالی را در این کشور به راه انداخت.

رضا ضراب که بزودی با همسر بسیار مشهور خود ابرو گوندش به این ویلا نقل مکان خواهند کرد، در انتظار پایان بازسازی و تغییر دکوراسیون عمارت جدید خود هستند.

مجله اینترنتی فرانشراین زوج ثروتمند که دیگر تمایلی به زندگی در کاخ قبلی خود پس از حادثه بازداشت ضراب ندارند بدون اینکه خانه قبلی خود را بفروش برسانند این دو ویلا را خریداری کرده اند که این نشان از ثروت هنگفت رضا ضراب داشته و همین امر باعث واکنش شدید مطبوعات ترکیه به این قضیه شده است.

عمارت جدید شامل ۴ هکتار زمین و زیربنایی بالغ بر ۱۰۰۰ متر مربع با دیوارهایی بلند است که همانند یک قلعه از آن محافظت می شود. محافظان شخصی ضراب به هیچ عنوان اجازه نزدیک شدن هیچ شخصی را به این منطقه نمی دهند.

مجله اینترنتی فرانشربه تازگی برنده شدن اسب انگلیسی رضا ضراب به نام الگانادور (El Ganador) که به همسر خود هدیه کرده بود در مسابقات بزرگ ترکیه و بردن جایزه ۲۸ هزار دلاری آن نیز در مطبوعات این کشور خبرساز شده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=127802

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر