2

نوبخت: بی‌تردید دلار ۲۶۵۰ تومان می‌شود

  • کد خبر : 127929
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲

ممکن است عده ای از افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت بنزین ناراحت باشند، اما بدانند این مبالغ را جمع می کنیم و به کسانی که نیاز بیشتری دارند یارانه غیرنقدی می دهیم.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با اعلام اینکه دولت در راستای یکسان سازی نرخ ارز حرکت می کند و قیمت دلار بی تردید به نرخ مبادله ای ۲۶۵۰ تومان خواهد رسید گفت: ممکن است عده ای از افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت بنزین ناراحت باشند، اما بدانند این مبالغ را جمع می کنیم و به کسانی که نیاز بیشتری دارند یارانه غیرنقدی می دهیم.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر نوبخت با اعلام اینکه دولت عرضه ارز را در بازار افزایش داده و با وارد کردن ارز صادرات پتروشیمی و همچنین کاهش تقاضای بازار به سمت تعادل حرکت کرده ایم گفت: با افزایش عرضه و کاهش تقاضا، تعادل قیمت را به بازار آزاد ارز برمی گردانیم.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اظهارداشت: با استقبال تقاضای ارز از بازار آزاد به سمت اتاق مبادله و بانک مرکزی در حال حرکتیم، همچنین صنایع نیز به سمت تامین ارز خود از بانک مرکزی حرکت می کنند.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه تامین تقاضای ارز خودروسازان را به بانک مرکزی واگذار کرده ایم ادامه داد: برای اینکه مردم در مقابل بی تعادلی بازار بی دفاع نباشند، همواره در مواردی که نیاز باشد دولت دخالت خواهد کرد.

نوبخت در توضیح پُرریسک بودن بازار ارز گفت: زمانی قیمت دلار بیش از ۴ هزار تومان بود و با دخالت و تعادل بخشی دولت دیدیم که قیمت آن به زیر ۳ هزار تومان آمد و تلاش ما حرکت به سمت یکسان کردن نرخ ارز با همان قیمت مبادله ای ۲۶۵۰ تومان است و تردیدی نخواهیم داشت.
وی بیان داشت: در ماه های گذشته شاهد برخی نوسان ها و کاهش شاخص کل بورس یا بازار سرمایه بودیم، اما به سرعت این بازار به خود آمد و اکنون شاخص های بورس روند صعودی دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=127929

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. من که زندگی بینابینی دارم نه متمول هستم نه زیر خط فقر هستم چه گناهی دارم که باید بنزین لیتر ۷۰۰ تومان بزنم و به خرج دیگر زندگی ام نرسم من و خانواده من راضی نیستن از ما بگیری و به نیازمند بدهی اگر مغرضانه نباشد عرض کنم پس دولت چیکاره هست که من و امثال من باید پوشش بدهیم الان با این کار شما خزانه را پر میکنید و امثال مرتضوی و زنجانی یک شبه میبرند مردم اعتماد خودشان را از دست دادند در بحث کنار رفتن از یارانه دیدید که بالای ۹۰ درصد مردم دوباره شرکت کردن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر