4

دو تصویر از روبوسی و دست دادن لیلا حاتمی با رییس فستیوال کن

  • کد خبر : 128663
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲

در این دو تصویر دست دادن و روبوسی لیلا حاتمی با رییس فستیوال کن را می‌بینید.

  در این میان نکته جالب ادبیات متفاوت رسانه‌های اصول‌گرا در برخورد با این تصمیم لیلا حاتمی است که تنها از عبارت: “غیرمتعارف” استفاده کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: حضور بازیگر زن سینمای ایران در شصت و هفتمین دوره جشنواره کن، با حاشیه هایی همراه بود.

در افتتاحیه این مراسم و همزمان با اولین نمایش جهانی فیلم گریس از موناکو، لیلا حاتمی در کنار ۸ داور دیگر بخش مسابقه حضور داشت که خانم بازیگر در کمال تعجب با انجام رفتاری غیر متعارف، سوالات و ابهامات بسیاری را در بین مخاطبان ایجاد کرد.

تصاویری که در رسانه‌های خارجی منتشر شده نشان می‌دهد لیلا حاتمی در زمان مواجهه با رئیس فستیوال فیلم کن با دراز کردن دستش، پبش قدم رفتار غیر عرف و نامناسبی می‌شود!

جالب توجه آنکه این رفتار نامناسب به سرعت توسط رسانه‌های ضد انقلاب و معاند نیز به صورت گسترده پوشش خبری داده می‌شود.

352993 279

 

352994 747

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=128663

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. افق دنبال چی میگردی چی رو میخوای ثابت کنی ۳۵ سال گفتی اخرش چی شد گشت کمیته یادته بدون سوال و پرسش میگرفت میبرد بازداشت میکرد صبح افراد را میفرستاد دادگاه شعبه از پیش تعیین شده و جرم بریده میشد اگر ان روش مراد بود الان باید مدینه فاضله داشته بودیم دیدیم که نشد الان چقدر ما شاهد طلاق خانواده ها هستیم و امار ازدواج ما چقدر است ظرف و مظروف باید با هم تعامل داشته باشه ما از لحاظ فرهنگی چه دادیم چه کاشتیم که انتظار برداشت داریم با حرف و تهدید که درست نمیشه وقتی بی اخلاقی از تریبون رسمی ترویج میشه شما از مردم انتظار چه را دارید ان خانم دست داد رو بوسی کرد یعنی الان ما مردم ابرو ما رفت نه اینطوری نیست شما برخلاف انکه اسم رسانه شما افق است اما خیلی افق را پایین میبینید قصد جسارت ندارم اما همین تبلیغ شما در سایت نوعی هتک حرمت افراد حساب میشه

  2. وقتی آقای سلحشور می گوید سینمای ایران فاسد است واقعا راست می گوید. سینمای ایران فاسد است و زنان سینمای ایران فاسدتر.

  3. آقای کامران فحشا و فساد که با دست دادن و روبوسی نمیشه اول برو یه سر تو خیابونای تهران بزن ببین چه خبره ؟ دخترا تو خیابون و کوچه ها خودفروشی می کنند که خیلی هاشون برای اینه که بتونند یه لقمه نونی در بیارند که زنده بمونند . اگه واقعاً دنبال حل این جریانات هستید سعی کنید با اول با پیروی از فرامین رهبری (جهاد اقتصادی )معضلات اقتصادی کشور رو حل کنید و اگه فکر می کنید که با زیر ذره بین بردن رفتار یک بازیگر محبوب ایرانی مشکلاتمون حل میشه بسمه الله…

  4. نمیدونم تا کی میخواهیم با این مسایل پیش پا افتاده سرکنیم .مگه بهشت زوریه بابا شاید یکی دلش بخواد بره جهنم به کسی چه مربوطه . الان تمام مشکلات مملکتمون حل شده فقط منتظریم ببینیم خانم یا آقای فلانی در کجا چکار میکنه .خجالت هم خوب چیزیه

  5. مشکلات داخلی نباید مجوزی باشه تا خانوما الگوی زن ایرانی رو به لجن بکشن وخود فروشی رو علنا به نمایش بزارن وبخاطر لبخند یه خارجی باهاش روبوسی کنن تازه پشت صحنه رو که شما ندیدین؟پس غیرتتون کجا رفته !!!
    این خانوم چطور میخاد بیاد نقش یه زن نجیب رو بازی کنه واقعاکه خیلی هنرپیشست.
    هربلایی سر این جامعه میاد از این دو رویی یاست .نمونه دیگه این جمعیت آقای خاوریه که در لباس مومن تیشه به ریشه اقتصاد این مملکت زدن.امیدوارم خیر نبینن کسایی که از صداقت این مردم استفاده میکنن واز مردم وموقعیتشون نردبون می سازن تا باهاش برن بالا/.

  6. اتفاقا دم لیلا حاتمی گرم، تا کور شود آنکه نتواند دید،. خاک بر سر مخالفان عقب افتاده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر